Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ.... (λίστα αναπαραγωγής)Ελένη Τσαλιγοπούλου - Το ταξίδι μου είσαι εσύ


Ελένη Τσαλιγοπούλου - Το ταξίδι μου είσαι εσύ

Δημοσιεύθηκε στις 19 Ιαν 2012
Το ταξίδι μου είσαι εσύ....

ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ: ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΉΚΕΙ TO ΠΑΡΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ TO ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ TO ΚΕΡΔΟΣ. ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ TO ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ.

Copyright Disclaimer under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. I do not own the rigths of the music. All audio and visual parts are the sole property of their respective owners.

This video is purely for entertainment and recreational purposes. No Copyright infringement intended! All rights go to its rightful owners.


Μοιάζουν οι λέξεις σου χορδές του ανέμου
κι είναι το σώμα σου μια ξενιτιά
Ποιος είναι ο έρωτας ενός πολέμου
κι όλο με νικά
Το ταξίδι μου είσαι εσύ....
Ρίχνουν τα μάτια σου φωτιές στο χρόνο
κι είναι τα χέρια σου μια φυλακή
Το ξέρω πάλι θα μ' αφήσεις μόνο
κάποια Κυριακή
Κράτησέ με...
Δες με κι άκουσέ με...
Φως μου... δρόμος και γκρεμός μου....
Μείνε, νιώσε με και γίνε κήπος στην ψυχή...
Νερό στη δίψα μου κάθε σου βλέμμα
κι είναι η ανάσα σου μια πυρκαγιά
ομως ξεχνάς κι ούτε ρωτάς για μένα....
όταν λείπεις πώς πορεύεται η καρδιά...;
Το ταξίδι μου είσαι εσύ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις