Τετάρτη, 17 Μαΐου 2017

Κράμπες τέλος με εντελώς φυσικό τρόπο!

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Natural Vitamins.
Τέλος στις κράμπες, στούς μυικούς πόνους και στους πονοκεφάλους!
Γιατί λέμε το Mαγνήσιο το Θαυματουργό; Το Πανεπηστήμιο του Maryland της Αμερικής συστήνει το μαγνήσιο για την πρόληψη και αντιμετώπιση των παρακάτω: • Άσθμα • Kράμπες • Κατάθλιψης • Διαβήτη • Ινομυαλγίας •…

http://naturalvitamins.gr/m%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%B1%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C/

Mαγνήσιο το Θαυματουργό

Γιατί λέμε το Mαγνήσιο το Θαυματουργό;
Το Πανεπηστήμιο του Maryland της Αμερικής συστήνει το μαγνήσιο για την πρόληψη και αντιμετώπιση των παρακάτω:
• Άσθμα
• Kράμπες
• Κατάθλιψης
• Διαβήτη
• Ινομυαλγίας
• Βελτίωση της ακοής που έχει xαθεί από πολύ δυνατούς θορύβους.
• Αρρυθμίες και Καρδιακή Ανεπάρκεια
• Αρτηριακή Πίεση
• Ημικρανίες – Πονοκέφαλοι
• Οστεοπόρωση
• Προεκλαμψία και Εκλαμψία
• Προεμμηνορροϊκό σύνδρομο
• Το σύνδρομο ανήσυχων ποδιών
• Καρκίνος του παχέους εντέρου
• Πόνος κατά την περίοδο
• Δυσκοιλιότητα


Τι είναι όμως το μαγνήσιο; Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο και είναι συμπαράγοντας σε περισσότερα από 300 ενζυμικά συστήματα (8) που ρυθμίζουν ποικίλες βιοχημικές αντιδράσεις στο σώμα μας(9), συμπεριλαμβανομένης της σύνθεσης πρωτεϊνών, της μυϊκής και νευρικής λειτουργίας, του ελέγχου της γλυκόζης στο αίμα και της ρύθμισης της πίεσης του αίματος. Το μαγνήσιο υπάρχει σε φυτικά και ζωικά τρόφιμα και σε ποτά. Γενικά, το μαγνήσιο βρίσκεται σε τρόφιμα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, ενώ προστίθεται επίσης σε ορισμένα δημητριακά πρωινού και σε άλλα εμπλουτισμένα τρόφιμα.
Το μαγνήσιο είναι πολύ σημαντικό στοιχείο της ανθρώπινης διατροφής. Το σώμα ενός ενήλικα περιέχει περίπου 24 γραμμάρια μαγνησίου, με το 60% από αυτό να βρίσκεται στο σκελετό και το 40% στα κύτταρα. Είναι απαραίτητο στη διαδικασία απορρόφησης του ασβεστίου, ενώ παίζει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του νευρικού συστήματος, τη λειτουργία των κυττάρων των μυών και της καρδιάς(10,11,12), καθώς και στον σχηματισμό των οστών(1,2). Επιπλέον, συμβάλλει στη λειτουργία του μεταβολισμού(3,4,5) και αυξάνει την ευαισθησία των κυττάρων στην ινσουλίνη, της ορμόνης που ρυθμίζει την είσοδο του σακχάρου στα κύτταρα. Η έλλειψη μαγνησίου μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την καρδιά, τη μνήμη και τη διάθεση(6,7).

Έχετε έλλειψη μαγνησίου;

Ναυτία και έμετος: Τα πρώιμα σημάδια της έλλειψης μαγνησίου μπορεί να περιλαμβάνουν γαστρεντερικές διαταραχές. Αυτές μπορεί να κυμαίνονται από μια απώλεια της όρεξης μέχρι ναυτία και έμετο.
Πίεση αίματος: Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι υπάρχει σύνδεση μεταξύ των επιπέδων μαγνησίου και της αρτηριακής πίεσης. Σε αυτές τις μελέτες, οι εθελοντές με χαμηλό μαγνήσιο ήταν πιο πιθανό να έχουν υπέρταση ή υψηλή πίεση του αίματος.
Προβλήματα ύπνου: Η χρόνια αϋπνία και άλλες διαταραχές του ύπνου μπορεί να συνδέονται με την ανεπάρκεια μαγνησίου. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι τα συμπληρώματα μαγνησίου μπορεί να παίξουν ρόλο-κλειδί στη ρύθμιση του ύπνου.
Άγχος και κατάθλιψη: Ορισμένες μελέτες έχουν δείξει μια σύνδεση μεταξύ του μαγνησίου και του νευρικού συστήματος. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το συγκεκριμένο μέταλλο φαίνεται να έχει μια θετική επίδραση στο στρες, το άγχος και ορισμένα συμπτώματα της κατάθλιψης.
Καρδιακά προβλήματα: Παρά το γεγονός ότι τα χαμηλά επίπεδα μαγνησίου μπορεί να επηρεάσουν σχεδόν κάθε σύστημα στο σώμα, μία από τις πιο σημαντικές επιπτώσεις μπορεί να είναι στην καρδιά. Οι άνθρωποι που έχουν έλλειψη μαγνησίου είναι επιρρεπείς σε αρρυθμίες ή μη φυσιολογικό καρδιακό ρυθμό. Σε σχετικές μελέτες, τα άτομα με στεφανιαία νόσο είχαν μια υψηλότερη συχνότητα της έλλειψης μαγνησίου από εκείνους χωρίς την πάθηση.
Σύνδρομο ανήσυχων ποδιών: Η αιτία αυτού του συνδρόμου δεν είναι σαφής, αλλά μερικές φορές μπορεί να συνδεθεί με μια υποκείμενη παθολογική κατάσταση, όπως η έλλειψη μιας βιταμίνης ή η ανεπάρκεια μετάλλων στον οργανισμό, όπως το μαγνήσιο.
Μειωμένη ενέργεια: Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η έλλειψη μαγνησίου κάνει το σώμα να εργάζεται πιο σκληρά για να φέρει εις πέρας τις καθημερινές λειτουργίες. Σε μια πρόσφατη μελέτη, οι εθελοντές χρησιμοποιούσαν περισσότερο οξυγόνο κατά τη διάρκεια μιας σωματικής δραστηριότητας, όταν τα επίπεδα μαγνησίου τους ήταν χαμηλά. Δεν έχει σημασία αν ασκείστε πολύ ή όχι. Τα συμπτώματα αυτά είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν σε άτομα με χαμηλό μαγνήσιο, ανεξάρτητα από το αν το άτομο είναι δραστήριο ή διάγει καθιστικό βίο.
Μυϊκοί σπασμοί και αδυναμία: Το μαγνήσιο έχει αποδειχτεί ότι σταθεροποιεί το κεντρικό νευρικό σύστημα και ειδικά τη νευρώδη ίνα που μεταδίδει πληροφορίες από τα νευρικά κύτταρα προς το υπόλοιπο σώμα. Όταν η ποσότητα του μαγνησίου πέφτει, το αποτέλεσμα είναι η υπερβολική νευρομυϊκή δραστηριότητα, που μπορεί να εκδηλωθεί με μυϊκό τρόμο, σπασμούς και γενικευμένη αδυναμία.
Αν λάβουμε μαγνήσιο σε μικρή δόση το πιο πιθανό είναι να μην απορροφηθεί όλη η ποσότητα από τον οργανισμό μας, με αποτέλεσμα να μην ωφεληθούμε. Για την πιο σωστή απορρόφηση του μαγνησίου πρέπει να λαμβάνουμε περίπου 500 mg μαγνήσιο ανά ημέρα. Αυτή η δοσολογία είναι η κατάλληλη για να έχουμε πιο γρήγορα αποτελέσματα σε συνδυασμό μαγνησίου σε διάφορες μορφές του. Τι σημαίνει αυτό; Το μαγνήσιο παράγεται σε διάφορες μορφές. Η κιτρική μορφή και το οξείδιο του μαγνησίου παρέχουν την υψηλότερη απορρόφηση μαγνησίου. Ένα ιδανικό συμπλήρωμα μαγνησίου είναι το Magnesium – 500mg της Natural Vitamins, το οποίο μάλιστα περικλείεται σε φυτικές κάψουλες για ακόμη πιο γρήγορη απορρόφηση από τον οργανισμό μας.