Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

" Έλα πάρε μου τη λύπη "

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του Sarantis Ronto.

Νανά Μούσχουρη " Έλα πάρε μου τη λύπη " Στίχοι: Νίκος Γκάτσος Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις Ερμηνεία: Νανά…
Νανά Μούσχουρη " Έλα πάρε μου τη λύπη " Στίχοι: Νίκος Γκάτσος Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις Ερμηνεία: Νανά Μούσχουρη 
ΣΤΙΧΟΙ
 Έλα πάρε μου τη λύπη 
 Είσ' ένα περιστέρι που πετάς στον ουρανό 
πάμε να 'βρουμε έν' αστέρι σ' έναν κόσμο μακρινό
 Έλα νά 'βρουμε έν' αστέρι που πετά ψηλά στον ουρανό
 Είσαι ένα καρδιοχτύπι μου 'χεις κόψει τα φτερά
 έλα πάρε μου τη λύπη έλα δωσ' μου τη χαρά 
Είσαι ένα καρδιοχτύπι μού 'χεις κόψει τα φτερά
 Τα γαρίφαλα σου μέτρα σ' αγαπώ όσο κανείς
 κάνω την καρδιά μου πέτρα και προσμένω να φανείς 
Έλα και σε περιμένω στη γωνιά του δρόμου να φανείς 
 English Come take my sorrow 
you are a dove that you are flying in the sky 
let's go find a star in a world far beyond come, 
(let's) find a star that flies high in the sky
 you are a heartbeat (a heart's pulsation) you have cut me the wings
 come take from me the sorrow come, give me the joy 
you are a heartbeat you have cut me the wings 
the carnations of yours, count I love you as noone (else does) 
I turn my heart into stone and I await to appear come
 I am waiting for you at the corner of the street to appear

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις