Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

...αφού το μπουμπούκι έχει γίνει...


Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Huuuubakbi.




Huuuubakbi
tığla yapmak istemeyen şişle,yine ip değişip ilmek içinden ilmek çıkarma yöntemiyle de yapabilir,ancak tığla daha kabarık olur,havası bi başkadır,tomurcuk yapıldıktan sonra ip sabitlenip kesilir, yürüterek yapanlar olsa da doğrusu budur..soranlara kolay gelsin.ha unutuyodum bak bu linkteki https://www.youtube.com/watch?v=R_287Gm8NQg gibi başlayıp ardından bu linkteki https://www.youtube.com/watch?v=za6gjJ8ex2o gibi düz örgüde kıvrılma olmayan tekniği uygulayıp düz devam ettim,aralara tomurcukları kondurdum,örnek gösterdiğim için tomurcuk aralarını ayarlarsınız ben sayıya dikkat etmedim ..çok zevkli aslında zor gelmesin, bakmayın ben bazen kameradan çıkmayım diye sabit durmaya çalıştığım için zorlanıyorum :)

Με την ομίχλη που δεν θέλει να τα καταφέρει, μπορεί επίσης να είναι σε θέση να το κάνει με ένα σχοινί και ένα ράμμα μέσα από τη θηλιά, αλλά θα είναι πιο πρησμένο από το άλλο, και το σχοινί θα κοπεί αφού το μπουμπούκι έχει Έχει γίνει, και αυτός είναι ο σωστός τρόπος.  χα χα χα Μην με κοιτάς μερικές φορές έχω πρόβλημα να προσπαθώ να μείνω ακίνητος γιατί δεν μπορώ να ξεφύγω από την κάμερα.

Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις