Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

«ΜΑΥΡΕΣ ΔΙΑΘΗΚΕΣ»

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο
Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο
Εκδόσεις Κίχλη Kichli Publishing
Δώδεκα σκέψεις του ΝΙΚΗΤΑ ΣΙΝΙΟΣΟΓΛΟΥ για τις «ΜΑΥΡΕΣ ΔΙΑΘΗΚΕΣ»
http://www.ert.gr/…/mayres-diathikes-grafei-o-nikitas-sini…/
«Κι έτσι στους δρόμους της Σιγκαπούρης γεννήθηκε το δικό μου ημερολόγιο· ένα ημερολόγιο δηλαδή σε διάλογο με τα ημερολόγια του Σμιτ και του Χάιντεγκερ. Αλλά ενώ εκείνοι αδιαφορούν για την καθημερινή ζωή και για τα απλά αντικείμενα, εγώ τα ζητούσα επίμονα, για να κινώ τη σκέψη μου. Γι´ αυτό και το ημερολόγιό μου διαφέρει από τα δικά τους, μολονότι υπήρξαν και στιγμές που είδα τον κόσμο της νεωτερικότητας μέσα από το δικό τους πρίσμα. [...]
Η μακρινή Σιγκαπούρη υπήρξε ο καθρέφτης της εμπειρίας μου στην Ελλάδα. Έπειτα, ήρθα εγγύτερα σε δύο στοχαστές με τους οποίους διαφωνώ ιδεολογικά και φιλοσοφικά, γράφοντας γι’ αυτούς σε πρώτο πρόσωπο και μελετώντας τους στις έσχατες στιγμές τους, στα μεταπολεμικά τους ημερολόγια.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις