Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Παπουτσάκια Μελιτζάνας

Παπουτσάκια Μελιτζάνας
Bαθμολογία:
       
26 ψήφοι
Προστέθηκε από , 03.03.08

Περιγραφή

Για τους λάτρεις της μελιτζάνας... και όχι μόνο!!

photo: MARA!
κύρια φωτογραφία συνταγής Παπουτσάκια Μελιτζάνας

Τι χρειαζόμαστε:

  • 4 μελιτζάνες φλάσκες

Για τον κιμά:
  • 1 κιλό κιμά
  • 1 κρεμμύδι
  • 4 ντομάτες
  • 1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
  • 1 ποτήρι κρασί
  • 1 ξυλαράκι κανέλας
  • αλάτι, πιπέρι, μπαχάρι

Για την μπεσαμέλ:
  • 3 κ.σ. βούτυρο
  • 4 κ.σ. αλεύρι
  • 3 1/2 ποτήρια γάλα
  • 1 αυγό
  • αλάτι, κανέλα, μοσχοκάρυδο

Πως το κάνουμε:


Το παιχνίδι με τους γονείς!


 Το παιχνίδι με τους γονείς! Πως να «ξεκλέψετε» χρόνο για το παιδί σας!

Γράφει η Φανή Βαγγελάτου - Λογοθεραπευτής

Το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για όλα τα παιδιά, σε όλες τις ηλικίες. Είναι ένας φυσικός τρόπος να μάθουν τον κόσμο γύρω τους, καθώς και στοιχεία του εαυτού τους, το συναίσθημά τους και τις αντιδράσεις τους σε καινούργια ερεθίσματα. Μέσα από το παιχνίδι χτίζουν τις σχέσεις τους με τους άλλους, μαθαίνουν τα όριά τους και φυσικά κάποιους από τους κανόνες συνύπαρξης με τους άλλους.

Για τα παιδιά, το παιχνίδι χωρίς επίβλεψη είναι πολύ ευχάριστο και γι’ αυτό τα παρατηρούμε να παίζουν πολλές φορές μόνα τους με τις ώρες. Από την άλλη πλευρά όμως, όλα τα παιδιά αναζητούν και αποζητούν χρόνο για παιχνίδι με τους γονείς τους! Γι’ αυτά, το παιχνίδι με τη μαμά και το μπαμπά τα κάνει να νιώθουν μοναδικά και ιδιαίτερα. Μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες, χτίζεται ένας ισχυρός δεσμός ανάμεσα στην οικογένεια και ο καθένας νιώθει σημαντικός και ξεχωριστός. Δημιουργούνται σχέσεις εμπιστοσύνης και το παιδί νιώθει πως μπορεί να μοιραστεί πράγματα με τους γονείς του. Οι γονείς από τη μεριά τους γνωρίζουν καλύτερα το παιδί τους, βάζουν τις βάσεις για όρια και σεβασμό και οι ίδιοι χαλαρώνουν με μια ευχάριστη δραστηριότητα, έπειτα από την απαιτητική και κουραστική καθημερινότητά τους.

Αρκετά συχνά, ειδικοί και παιδαγωγοί λέμε στους γονείς πως ο χρόνος που θα περάσουν με το παιδί τους δε χρειάζεται να είναι πολύς, εφόσον οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν, αρκεί να είναι ποιοτικός. Για να είμαστε ειλικρινείς, κάτι τέτοιο δεν είναι απολύτως σωστό. Ο χρόνος που περνάμε με τα παιδιά έχει σημασία, γι’ αυτό και παρά τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε οι περισσότεροι σήμερα, πρέπει να οργανωνόμαστε έτσι ώστε να αφιερώνουμε χρόνο στα παιδιά. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε όμως προκειμένου να τα προλάβουμε όλα, είναι να βάλουμε το παιχνίδι, την επικοινωνία και την ποιότητα χρόνου με τα μικρά μας, σε απλές, καθημερινές δραστηριότητες, όπως το μαγείρεμα, το σούπερ μάρκετ, το περπάτημα μέχρι το σχολείο, κ.α. Οφείλουμε να δώσουμε χώρο και χρόνο σε εμάς, αλλά και στο παιδί για ερωτήσεις, κουβέντα, οργάνωση δραστηριοτήτων και αλληλεπίδραση και όχι να διεκπεραιώνουμε μηχανικά και γρήγορα τις καθημερινές μας υποχρεώσεις.

Σας φαίνονται όλα αυτά ουτοπικά και δύσκολα στην πράξη; Παρακάτω, θα διαβάσετε μερικές ιδέες που θα δείτε πως μπορεί εύκολα κάποιος να προσαρμόσει στην καθημερινότητά του με τα παιδιά.

• Ακούστε μαζί μουσική, τραγουδήστε, συζητήστε το λεξιλόγιο και ανακαλύψτε τεχνικές εξάσκησης μνήμης, οποιαδήποτε ώρα μέσα στο σπίτι ή το αυτοκίνητο.

• Κάντε παιχνίδι ταξινόμησης με τις δουλειές του σπιτιού. Τακτοποιήστε μαζί τα ρούχα από την απλώστρα, τα μαχαιροπίρουνα από το πλυντήριο, κ.α.

• Μαγειρέψτε μαζί. Μιλήστε για τα υλικά και κάντε μάθημα γεύσης, αφής, χρωμάτων και σειροθέτησης. Ρωτήστε το παιδί σας για το πριν και το μετά και αφηγηθείτε τι κάνατε από την αρχή.

• Πάρτε το παιδί μαζί στο σούπερ μάρκετ. Το παιδί χωρίς όρια μπορεί να κάνει τα ψώνια πολύ δύσκολα. Ωστόσο, είναι ευκαιρία και για το γονιό να δει και ο ίδιος πού πρέπει να «δουλέψει» με το μικρό του. Αν έχετε βάλει τις βάσεις για καλή συνεννόηση, τότε το σούπερ μάρκετ αποτελεί τεράστια πηγή παιχνιδιού και μάθησης!

• Περπατήστε για να πάτε στο σχολείο. Αξίζει τον κόπο να σηκωθείτε δέκα λεπτά πιο νωρίς από το κρεβάτι προκειμένου να τα περάσετε στο δρόμο μαζί με το παιδί σας, συζητώντας για τον καιρό, περιγράφοντας κτίρια και μαθαίνοντας κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής στην πράξη.

• Παίξτε «τις νοικοκυρές» ή τους «μάστορες» και κάντε όλοι μαζί δουλειές που πρέπει να γίνουν μέσα στο σπίτι.

• Μοιραστείτε κουκλάκια και αυτοκινητάκια και κάντε με αυτά δραστηριότητες που μπορεί να κάνετε και οι ίδιοι π.χ. μπάνιο, ντύσιμο, διάβασμα, ψώνια, μαγείρεμα, βόλτα, κλπ.

• Ναι, δείτε τηλεόραση ή ταινία (κατάλληλα προγράμματα), αλλά μετά συζητήστε γι’ αυτό που είδατε ή είδε το παιδί. Ρωτήστε για τους ήρωες και τα γεγονότα, βάλτε το παιδί στη διαδικασία να προσέξει, να θυμηθεί και να αφηγηθεί.

• Φροντίστε μαζί τον κήπο ή το μπαλκόνι. Μιλήστε για τα λουλούδια, τη σημασία της συνέπειας και της φροντίδας.

Σε γενικές γραμμές, προσπαθήστε να εντάξετε το παιδί ή τα παιδιά σας σε όσα περισσότερα πράγματα μπορείτε! Επενδύστε στη σχέση σας με αυτόν τον τρόπο και θα δείτε μακροπρόθεσμα πώς κι αυτά θα μάθουν την αξία της οικογένειας και θα αποζητούν πάντα το δέσιμο και το μοίρασμα με την οικογένεια.

blog.nowdoctor.gr
 

Γεωργία Βασιλειάδου



Vasiliadou.jpgΗ Γεωργία Βασιλειάδου γεννήθηκε την 1 Ιανουαρίου 1897, στην Αθήνα. Το πραγματικό της όνομα ήταν Γεωργία Αθανασίου. Υποχρεώθηκε να αφήσει νωρίς το σχολείο για να εργαστεί σε κατάστημα και να βοηθήσει την πολυμελή οικογένειά της, μετά τον αιφνίδιο θάνατο του πατέρα της από πτώση αλόγου, ο οποίος ήταν αξιωματικός του ιππικού .

Την πρώτη της καλλιτεχνική εμφάνισή έκανε το 1918 στον "Ερνάνη"[ασαφές] μάλλον συμπτωματικά οπότε και ξεκίνησε τις σπουδές της στην Γεννάδειο Σχολή το 1923 και κατόπιν εμφανίστηκε σε διάφορες όπερες. Εργάστηκε σε μεγάλα θεατρικά σχήματα της εποχής με τους Κυβέλη, Μαρίκα Κοτοπούλη, Δημήτρη Μυράτ, ερμηνεύοντας ποικίλους ρόλους.

Στα μέσα του 1930 αποφάσισε να σταματήσει, μετά από ένα γάμο της που υπήρξε όμως ατυχής. Στη συνέχεια γνώρισε την Σοφία Βέμπο η οποία και της υποσχέθηκε να τη βοηθήσει. Την εποχή εκείνη αντιλαμβανόμενος πρώτος ο Αλέκος Σακελλάριος το έμφυτο ταλέντο της στη μιμητική της προσέφερε ένα ρόλο το 1939 στα Κορίτσια της παντρειάς, που έγινε η αφορμή για το ξεκίνημα μιας δεύτερης, αλλά περισσότερο γνωστής καριέρας - αυτή τη φορά ως κοσμαγάπητης κωμικού, της "ομορφότερης άσχημης" του ελληνικού κινηματογράφου, όπως χαρακτηρίστηκε. Στην εταιρεία της Φίνος Φιλμ έγιναν οι μεγάλες της επιτυχίες όπως: Η ωραία των Αθηνών, Η θεία απ΄ το Σικάγο, Ο Κλέαρχος η Μαρίνα και ο κοντός και πολλές άλλες.

Έλαβε μέρος στην τηλεοπτική σειρά Ο Χριστός ξανασταυρώνεται.

Έμενε στο Μαρούσι και είχε μια κόρη, την Φωτεινή. Πέθανε στις 12 Φεβρουαρίου του 1980[1] και παραμένει ακόμα αξιαγάπητη χάρη στις ταινίες της. Κηδεύτηκε παρουσία λίγου κόσμου, ένα βροχερό πρωινό στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών.
Χαρακτηριστική ατάκα - σκηνή

Από την ταινία "Η κυρά μας η μαμή":

Η Μ.Μεταξά βρίσκει την κυρα-μαμή στο δρόμο και της λέει ότι το παιδί της είναι ματιασμένο.

Η Βασιλειάδου βλέπει το παιδί και κάνει διάγνωση: "και είναι από γαλανό μάτι"

Μεταξά: "Κι είναι κακό αυτό;"

Μαμή: "Κακό; Τα μαυρομάτικα ματιάσματα καθώς και τα μαυρομάτικα φασόλια δεν είναι τίποτα. Το γαλανό είναι άτιμο μάτι, φτάνει μέχρι το μεδούλι... Μωρέ είναι ρουφηγμένο το παιδί."

Όταν ξεμάτιασε το παιδάκι:

"Και με το συμπάθειο κυρα-μαμή μου τί σου χρωστάω;"

"Τί να μου χρωστάς; τίποτα δεν μου χρωστάς. Αλλά μιας και άνοιξες την τσάντα και είναι γρουσουζιά να την κλείσεις χωρίς να δώσεις τίποτα..."

"Μπά;;;;"

"Μεγάλη γρουσουζιά δεν το ξέρεις; Ε, αυτά είναι γνωστά. Δώσε τέλος πάντων ότι καταλαβαίνεις κι αν δεν έχεις χοντρά δεν πειράζει, μου τα δίνεις άλλη φορά που δεν θα έχεις ψιλά."

Ένα ένα τέσσερα (1977)

Ο Χριστός ξανασταυρώνεται (1975) TV σειρά .... Mανταλένια

Η περιπτερού (1970)

Η βαρώνη και ο Προκόπης (1970)

Η Σμυρνιά (1969)

Η λυγερή (1968)

Τόσα όνειρα στους δρόμους (1968)

Δοσατζού επιχείρησις γαμπρός (1966) .... Ευανθία

Ησαΐα χόρευε (1966) .... Καλλιρρόη

Ο Μελέτης στην άμεσο δράση (1966)

Προξενήτρα πράκτωρ 017 (1966)

Κάλλιο πέντε και στο χέρι (1965) .... Κατίνα - Κάθριν

Ήταν όλοι τους κορόιδα (1964) .... Παγώνα

Αγάπησα και πόνεσα (1963)... Δόμνα

Ο ανιψιός μου ο Μανώλης (1963) .... Ασπασία Παπακάτσικα

Εμείς τα μπατιράκια (1963)

Ο Θύμιος στη χώρα του γέλιου (1963)

Ο μαγκούφης (1962)... Φωτεινή

Η Ελληνίδα και ο έρωτας (1962)

Έξυπνοι και κορόιδα (1962)... Κλεοπάτρα

Οι γαμπροί της Ευτυχίας (1962) .... Ευτυχία Ταρνιάτη

Το καρπουζάκι (1962)

Ο Μιχαλιός του 14ου Συντάγματος (1962)... Μαριάνθη Καραδήμου

Ο Θύμιος στη χώρα του στριπ- τηζ (1962)

Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα κι ο κοντός (1961) .... Mαρίνα Ζουγκαλά

Η κυρία δήμαρχος (1960) .... Aσπασία Ζομπαλά

Ο θησαυρός του μακαρίτη (1959) .... Θεώνη Κανελοπιπερίδου

Αστέρω (1959) .... Σταματίνα

Μπουμπουλίνα (1959)

Νταντά με το ζόρι (1959) ... Λουλού

Ο θείος από τον Καναδά (1959)... Ευανθία

Η κυρά μας η μαμή (1958) .... μαμή

Το αμαξάκι (1957)

Η θεία απ΄ το Σικάγο (1957) .... Καλλιόπη Πάπας

Η καφετζού (1956) .... Καλλιόπη

Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας (II) (1955)

Ο μαγκούφης (1955) .... Φωφώ

Πιάσαμε την καλή (1955)... Κατίνα Σουρταφέρτα

Η ωραία των Αθηνών (1954) .... Aριστέα

Γκολ στον έρωτα (1954)... Φωφώ

Χαρούμενο ξεκίνημα (1954)

Ο φαταούλας (1952)

Ο γρουσούζης (1952) .... Επιστήμη

Το στραβόξυλο (1952)

Εκείνες που δεν πρέπει ν' αγαπούν (1951)

Μια νύχτα στον παράδεισο (1951) .... κυρία Βυζαντίου

Τα τέσσερα σκαλοπάτια (1951)... Παγώνα

Οι Γερμανοί ξανάρχονται (1948)... γυναίκα του Λευτέρη

Παπούτσι από τον τόπο σου (1946)

Για την αγάπη της (1930)

Όνειρο γλυπτού (1930)

http://el.wikipedia.org/wiki/Γεωργία_Βασιλειάδου

Ολυμπιακά δρώμενα 11



Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Στα τρυπημένα σημεία λέει: μαζικής, μετακινηθούν, ως, θα επεκταθούν

Κοιμώμενος Ἒρως

 

Κοιμώμενος Ἒρως. Μητροπολιτικὸ Μουσεῖο Νέας Ὑόρκης.
Τὸ ἂγαλμα τοῦ ἒρωτα, ὁ θεὸς τῆς ἀγάπης στὴν ἑλληνικὴ μυθολογία, ἀγοράστηκε ἀπὸ τὸ Μητροπολιτικὸ Μουσεῖο τὸ 1943. Πιστεύεται ὃτι εἶναι ἓνα πρωτότυπο Ἑλληνιστικὸ γλυπτὸ ἢ ἓνα ἀντίγραφό του, που δημιουργήθηκε μεταξὺ 250 και 150 π.Χ. Μερικοί μελετητὲς ἒχουν τὴν ἂποψη ὃτι εἶναι Ρωμαϊκὸ ἀντίγραφο.
Πρόσφατη ἒρευνα ὑποστηρίζει τὴν πρώτη ἂποψη, καὶ καθιστᾶ προφανὲς ὃτι ἀποκαταστάθηκε στὴν ἀρχαιότητα, πιθανότατα κατὰ τὴν Πρώιμη Αὐτοκρατορικὴ περίοδο...

A statue of "Sleeping Eros“ is on display during a press preview of the Sleeping Eros exhibition at the Metropolitan Museum in New York. The statue of Eros, the god of love in Greek mythology, was acquired by the Metropolitan Museum in 1943. It was believed to be an original Hellenistic sculpture or a close replica created between 250 and 150 B.C. Subsequently, some scholars have suggested that it is a very fine Roman copy of one of the most popular sculptures ever made in Roman Imperial times. Recent research supports the former identification, but also makes apparent that it was restored in antiquity, most likely in the Early Imperial period. AFP PHOTO/Emmanuel Dunand...

Περισσότερα, More --> http://culturearea.blogspot.gr/2013/02/metropolitan-exhibition-examines.html

Ὕβρις


 
Ὕβρις: Όταν κάποιος, υπερεκτιμώντας τις ικανότητες και την δύναμή του (σωματική, αλλά κυρίως πολιτική, στρατιωτική και οικονομική), συμπεριφέρεται με βίαιο, αλαζονικό και προσβλητικό τρόπο απέναντι στους άλλους, στους νόμους της πολιτείας και κυρίως απέναντι στον άγραφο θεϊκό νόμο.

Η βίαια, αυθάδης και αλαζονική αυτή στάση/συμπεριφορά, που αποτελούσε για τον αρχαίο Ελληνικό κόσμο παραβίαση της ηθικής τάξης και απόπειρα ανατροπής της κοινωνικής ισορροπίας και γενικότερα της τάξης του κόσμου, πιστευόταν ότι (επαναλαμβανόμενη, και μάλιστα μετά από προειδοποιήσεις των ίδιων των θεών) οδηγούσε τελικά στην πτώση και καταστροφή του υβριστή...
*Hubris (pron.: /ˈhjuːbrɪs/), also hybris, from ancient Greek ὕβρις, means extreme pride or arrogance. Hubris often indicates a loss of contact with reality and an overestimation of one's own competence or capabilities, especially when the person exhibiting it is in a position of power... Punishable by the gods... Nemesis...

(Photo credits: https://www.facebook.com/IAmGreekAndIWantToGoHome)

Άρση βαρών


Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Στα τρυπημένα σημεία λέει: το, αθλητής, 


Υγιεινά μάφινς για το σχολείο

Υγιεινά μάφινς για το σχολείο
Bαθμολογία:
       
1 ψήφοι
Προστέθηκε από , 16.03.12

Περιγραφή

Υγιεινά και νόστιμα μάφινς με "κρυμμένα" λαχανικά για τα παιδάκια μας.

κύρια φωτογραφία συνταγής Υγιεινά μάφινς για το σχολείο 

Τι χρειαζόμαστε:

  • 2 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
  • 2 καρότα στον χοντρό τρίφτη
  • 2 κολοκυθάκια στον χοντρό τρίφτη
  • 1 πατατα μεσαία στον χοντρό τρίφτη
  • 1 μελιτζάνα μικρή καθαρισμένη στον χοντρό τρίφτη
  • 1 κρασοπότηρο ελαιόλαδο
  • 300 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
  • 200 γρ. γιαούρτι
  • 2 αυγά
  • 1 κοφτό κουταλάκι αλάτι
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Διατροφή
Περιέχει
Ειδικές περιστάσεις







Φτιάχνει
12 μάφινς

Πως το κάνουμε:



Θησαυροί της Μακεδονίας στην Πέλλα


 
Θησαυροί της Μακεδονίας στην Πέλλα
Περισσότεροι από 500 θησαυροί της μακεδονικής γης, ανάμεσά τους χρυσά στεφάνια, χρυσές μάσκες, κοσμήματα, κράνη πολεμιστών, περίτεχνα αγάλματα, αγγεία και πολλές ακόμη αρχαιότητες θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό σε μεγάλη έκθεση που θα εγκαινιαστεί την άνοιξη στο Μουσείο της Πέλλας.
Το 2011 οι Μακεδόνες κατέκτησαν με δύο μεγάλες εκθέσεις την Οξφόρδη (Μουσείο Ashmolean) και το Παρίσι (Λούβρο). Το 2013 έρχεται η ώρα να πατήσουν ξανά στη γενέτειρά τους.
Η περιοδική έκθεση που προετοιμάζεται αυτό τον καιρό από την ΙΖ' Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων έχει τίτλο «Μακεδονικοί θησαυροί» και θα φιλοξενηθεί στον πάνω όροφο του νέου Αρχαιολογικού Μουσείου, που ήδη εξοπλίζεται κατάλληλα για να υποδεχτεί το μεγάλο γεγονός.

Διαβάστε περισσότερα Ἔρρωσο: Θησαυροί της Μακεδονίας στην Πέλλα http://erroso.blogspot.com/2013/02/blog-post_9842.html#ixzz2KZalGh6y

Ιωάννης Βερνάρδος Λέων Φουκώ



Foucault.jpgΟ Ιωάννης Βερνάρδος Λέων Φουκώ (18 Σεπτεμβρίου 1819 - 11 Φεβρουαρίου 1868) ήταν Γάλλος φυσικός.

Στην αρχή σπούδασε Ιατρική την οποία εγκατέλειψε προς χάριν της πειραματικής Φυσικής και ιδίως στην οπτική. Είναι αυτός που έθεσε τις βάσεις της νεότερης Οπτικής. Το 1855 εργάζονταν ως φυσικός στο Αστεροσκοπείο του Παρισιού. Το 1865 έγινε μέλος της Ακαδημίας των Επιστημών (Παρίσι) και αργότερα μέλος της Βασιλικής Εταιρείας του Λονδίνου η οποία και του απένειμε το μετάλλιο του Κόπλεϋ (1860). Υπήρξε επίσης διευθυντής των επιστημονικών εκδόσεων της «Εφημερίδας των Συζητήσεων των Παρισίων» από το 1845.

Οι εργασίες του ιδιαίτερα για την ταχύτητα του φωτός στο «κενό», αέρα και λοιπά διαφανή σώματα καθώς και οι έρευνές του επί των τηλεσκοπίων, της θερμότητας και των ρευμάτων θεωρούνται κλασσικές. Αλλά και στον τομέα της Μηχανικής οι ανακαλύψεις του Φουκώ δεν ήταν λιγότερο σημαντικές. Με το γνωστό «πείραμα του Φουκώ» ή πείραμα του εκκρεμούς που επεχείρησε το 1851 απέδειξε την περιστροφή της Γης περί τον άξονά της. Η σύγχρονη επιστήμη οφείλει επίσης στον Φουκώ την ανακάλυψη του γυροσκοπίου (1852) καθώς και την θεωρία των γυροσκοπικών φαινομένων.

Οι περισσότερες των εργασιών του Φουκώ δημοσιεύτηκαν στα «Πρακτικά» της Ακαδημίας των Παρισίων (1847-1869).

http://el.wikipedia.org/wiki/Ζαν_Μπερνάρ_Λεόν_Φουκώ

Δημοφιλείς αναρτήσεις