Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Σοκολατίνα με γλάσο

Σοκολατίνα με γλάσο
Bαθμολογία:
       
4 ψήφοι
Προστέθηκε από , 05.05.09

Περιγραφή

Νόστιμο κέϊκ σοκολάτας με σιρόπι και γλάσο.


Σοκολατίνα με γλάσο

Τι χρειαζόμαστε:

  • 1 ποτήρι βούτηρο φυτικό
  • 1 ποτήρι ζάχαρη
  • 1 ποτήρι γάλα
  • 2 ποτήρια αλεύρι
  • 3 αυγά
  • 1 βανίλια
  • 2 κουταλιές κακάο
  • 3 κουταλιές σοκολάτα σκόνη (cadbury drinking chocolate)
  • 3 κουταλάκια μπέικιν πάουντερ
ΣΙΡΟΠΙ
  • 1 ποτήρι ζάχαρη
  • 1/2 ποτήρι νερό
  • 1/2 κουταλάκι χυμό λεμονιού
ΓΛΑΣΟ
  • 2 κουταλιές ζεστό νερό
  • 2 κουταλιές βούτηρο λιωμένο
  • 2 κουταλιές σοκολάτα
  • 3 κουταλιές κακάο
  • 1 1/2 ποτήρι ζάχαρη άχνη
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Διατροφή

 

 

 Πως το κάνουμε:

129 ανοικτά e-books

 http://www.ideostato.gr/2013/02/129-e-books-1884-1977.html

129 ανοικτά e-books : Ψηφιοποιημένο Αρχείο "Νεοελληνικών Αναγνωσμάτων" (1884-1977)

129 Νεοελληνικά Αναγνώσματα, 3.390 έργα 480 συγγραφέων, τα οποία συγκροτούν το διασωσμένο και προσωπικό, πλήρες κατά το δυνατόν, Αρχείο της Χρ. Κουμπάρου-Χανιώτη. Πρόκειται για τα σχολικά εγχειρίδια που διδάσκονταν στην Ελλάδα για το μάθημα των "Νέων Ελληνικών" (Λογοτεχνίας) από το 1884 έως το 1977 στους κύκλους εκπαίδευσης που αντιστοιχούν στη σημερινή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Ολυμπιακά δρώμενα 13

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Στα τρυπημένα σημεία λέει: θα, Ολυμπιακών, χώρο, κάθε

Έρως ανίκατε μάχαν



«Ἔρως ἀνίκατε μάχαν, Ἔρως, ὃς ἐν κτήμασι πίπτεις,
ὃς ἐν μαλακαῖς παρειαῖς νεάνιδος ἐννυχεύεις,
φοιτᾷς δ᾽ ὑπερπόντιος ἔν τ᾽ ἀγρονόμοις αὐλαῖς:
καί σ᾽ οὔτ᾽ ἀθανάτων φύξιμος οὐδεὶς
οὔθ᾽ ἁμερίων σέ γ᾽ ἀνθρώπων. ὁ δ᾽ ἔχων μέμηνεν.

σὺ καὶ δικαίων ἀδίκους φρένας παρασπᾷς ἐπὶ λώβᾳ,
σὺ καὶ τόδε νεῖκος ἀνδρῶν ξύναιμον ἔχεις ταράξας:
νικᾷ δ᾽ ἐναργὴς βλεφάρων ἵμερος εὐλέκτρου
νύμφας, τῶν μεγάλων πάρεδρος ἐν ἀρχαῖς
θεσμῶν...»

(Σοφοκλής, Αντιγόνη, στ. 781 - 800)

Έρωτα, ανίκητε σε κάθε μάχη,
Συ που κυριαρχείς όπου κι αν πατήσεις,
Συ που ξενυχτάς τα κορίτσια
με τα τρυφερά μάγουλα,
που δρασκελάς πάν' από θάλασσες
και τρυπώνεις στους κήπους,
κανείς δεν γλυτώνει από Σε,
μήτε Θεός μήτε θνητός.

Όποιον αγγίξεις, τονε παλαβώνεις.
Συ, άνθρωπο φρόνιμον εξωθείς
στ' άδικο και στον χαμό,
Συ π' ανάβεις ταραχή κι αμάχη
ανάμεσα σε γιο και πατέρα,
νικά πόθος και λαχτάρα για την γλυκομάτα νύφη,
κόντρα σ' όλους τους μεγάλους νόμους.

--------------------------------------------------------------------------
(Sophocles, "Antigone", lines 781 - 800 )

Love, the unconquered in battle, Love, you who descend upon riches, and watch the night through on a girl's soft cheek,
you roam over the sea and among the homes of men in the wilds. Neither can any immortal escape you,
nor any man whose life lasts for a day. He who has known you is driven to madness.
You seize the minds of just men and drag them to injustice, to their ruin. You it is who have incited this conflict of men whose flesh and blood are one.
But victory belongs to radiant Desire swelling from the eyes of the sweet-bedded bride. Desire sits enthroned in power beside the mighty laws.
For in all this divine Aphrodite plays her irresistible game.

(Translation by Sir Richard Jebb, 1891)


--------------------------------------------------------------------------

Φωτογραφία: Μαρμάρινο σύμπλεγμα Έρωτα και Ψυχής που αγκαλιάζονται και ετοιμάζονται να ανταλλάξουν θερμό φιλί. Η σύνθεση, γνωστή και ως «η επινόηση του φιλιού», αντιγράφει ένα αγαλματικό σύμπλεγμα των Ελληνιστικών χρόνων και θεωρείται ότι απεικονίζει την ένωση της ανθρώπινης ψυχής με τον θείο Έρωτα.

(2ος αι. μ.Χ. Ρώμη, Μουσεία του Καπιτωλίου, αρ. ευρ. MC 408. © Roma, Musei Capitolini)

Σ΄ένα γύρισμα της ζωής


Κυκλοφορεί 14 Φεβρουαρίου 2013... http://www.bigbook.gr/index.php?lang_id=1&mode=singleBook&book_id=216421
Σε κάποιο χωριό της Κρήτης γεννιέται ο Νικηφόρος Χερουβείμ, καρπός ενός βιασμού και «υιοθετημένο» τέκνο ενός βεβιασμένου γάμου. Είναι ένα πανέξυπνο παιδί που λατρεύει τη μητέρα του τη Συρμαλιώ και μισεί τον «πατέρα» του. Με αποσκευές βαριές από την παιδική του ηλικία, ο Νικηφόρος εκτινάσσεται και διαγράφει μια λαμπρή, για τους πολλούς, πορεία: κατακτά τίτλους σπουδών, αποκτά διασυνδέσεις, θέσεις, κοινωνική επιφάνεια, πλούτο, οικογένεια. Μέσα σε αυτή τη λυσσαλέα προσπάθεια για άνοδο, χάνει το πολυτιμότερο: την ψυχή του. Η εμπλοκή του σε κυκλώματα τοκογλυφίας, πλειστηριασμών, λαθρομετανάστευσης τον ανεβάζει στο βάθρο της εξουσίας, θεωρώντας ότι έχει τον έλεγχο των πάντων. Όταν, όμως, χάνεις τον έλεγχο της συνείδησής σου, μοιραία έρχεται η ανατροπή: ένα ξαφνικό γεγονός όσο κι οριστικό όπως ο θάνατος θα φέρει στη ζωή του τις Eρινύες. Όλα γύρω του καταρρέουν και οι ενοχές του τον οδηγούν στη μεταστροφή, αγνοώντας όμως κι ο ίδιος αυτό που του επιφυλάσσει η μοίρα. Οι ιστορίες των ανθρώπων γύρω του θα κάνουν το δικό τους κύκλο για να ζήσουν, να πάθουν, να μάθουν, να καταστραφούν ή να βρουν τη γαλήνη. Όλοι τους θα βαδίσουν το δρόμο τους, αφήνοντας ο καθένας τα δικά του χνάρια. Και κάπου εκεί, σε αυτό το γύρισμα της ζωής, μετά τη στροφή, ο Νικηφόρος σε ένα άγνωρο μονοπάτι θα συναντήσει την Ελένη, μια γυναίκα που κουβαλά κι εκείνη βαριές αποσκευές από το παρελθόν. Η μία ψυχή με δανεικά αποφόρια και η άλλη με δανεικές στολές και ψεύτικα παράσημα ενώνονται για να ζήσουν και να παλέψουν μαζί.

Μέσα από την ιστορία του κεντρικού ήρωα του νέου μυθιστορήματος της Αλκυόνης Παπαδάκη διαγράφεται η πορεία της Ελλάδας των τελευταίων χρόνων, πάνω στο χάρτη της ψεύτικης ευμάρειας, της κοινωνικής υποκρισίας, της κερδοσκοπίας, των χαμένων αξιών και συνειδήσεων, της οργής, της ταπείνωσης, της απελπισίας, αλλά και της ανθρωπιάς, της μοιρασιάς, της πίστης και του αγώνα, που αφήνουν πάντα μια χαραμάδα ελπίδας για καλύτερες μέρες. Μια επίκαιρη ηθογραφία, όπου ο θίασος των μυθιστορηματικών προσώπων είναι αλάνθαστη διαλογή ρόλων που στο σύνολό τους είναι απόλυτα αληθινοί, χωρίς αμφιβολία αναγνωρίσιμοι και δραματικά οικείοι. Ο καθένας αφήνει το αποτύπωμά του σαν καταγραφή για να εξαχθεί εντέλει το αποτέλεσμα ότι όλα είναι καλά μετρημένα, υπολογισμένα, ώσπου στο αναπόφευκτο γύρισμα της ζωής ή της Ιστορίας, τα πάντα γίνονται αναμέτρηση.

Σήμερα... 15/2


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΕΥΣΕΒΙΟΣ

"Τι σημαίνει "εξημερώνω"

 Σ' ένα συναρπαστικό διάλογο μεταξύ του Μικρού Πρίγκιπα και της Αλεπούς που η λέξη "εξημερώνω" παίρνει την έννοια της αγάπης. "Τι σημαίνει "εξημερώνω", ρωτά ο Μικρός Πρίγκιπας. "Είναι κάτι πολύ ξεχασμένο, είπε η Αλεπού. Σημαίνει να "δημιουργείς δεσμούς". "Να δημιουργείς δεσμούς;".

"Βεβαίως, απάντησε η Αλεπού. Δεν είσαι ακόμη για μένα παρά ένα μικρό αγόρι ολόιδιο με εκατό χιλιάδες μικρά αγόρια. Και δεν σ' έχω ανάγκη. Και ούτε εσύ μ' έχεις ανάγκη. Δεν είμαι για σένα παρά μια Αλεπού απαράλλακτη με εκατό χιλιάδες άλλες Αλεπούδες. Αλλά άμα μ' εξημερώσεις, θα έχουμε ανάγκη ο ένας τον άλλον. Θα είσαι για μένα μοναδικός στον κόσμο. Θα είμαι για σένα μοναδική στον κόσμο". 


"Αρχίζω να καταλαβαίνω, είπε ο Μικρός Πρίγκιπας. Υπάρχει ένα λουλούδι, νομίζω ότι μ' έχει εξημερώσει". Αλλά η Αλεπού ξαναγυρνά στην πρώτη της σκέψη: "Αν μ' εξημερώσεις, η ζωή μου θα γεμίσει φως. Θα γνωρίσω ένα καινούργιο περπάτημα, που θα είναι ολότελα διαφορετικό από τα άλλα. Τα άλλα με κάνουν να χώνομαι στη γη. Το δικό σου θα με καλεί έξω από τη φωλιά μου, σα μια μουσική". Ξαναδιαβάστε αυτές τις σελίδες τις γεμάτες ποίηση και αλήθεια για την ανακάλυψη της φιλίας και της αγάπης.


Έτσι ο Μικρός Πρίγκιπας εξημέρωσε την Αλεπού. Και όταν πλησίασε η ώρα να φύγει: "Αντίο, είπε η Αλεπού. Να ένα μυστικό. Είναι πολύ απλό: Μόνο με την καρδιά βλέπει κανείς καλά. Η ουσία ξεφεύγει σαν ψάχνεις με τα μάτια...". "Η ουσία ξεφεύγει σαν ψάχνεις με τα μάτια", επανέλαβε ο Μικρός Πρίγκιπας για να το θυμάται. "Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει αυτήν την αλήθεια, είπε η Αλεπού. Αλλά εσύ όμως δεν πρέπει να την ξεχάσεις. Θα είσαι πάντα υπεύθυνος για ό,τι έχεις εξημερώσει". Τίποτε άλλο δε μου φαίνεται πιο πλούσιο σε βαθύ δίδαγμα από αυτό το τρυφερό παραμύθι. Το ν' αγαπήσεις είναι σοβαρό. Το να κάνεις κάποιον να σ' αγαπήσει, είναι σοβαρό. Το να γίνεις απαραίτητος, είναι σοβαρό. Να γιατί πρέπει να υπάρχει μέτρο στις επιπολαιότητες και στους απερίσκεπτους δεσμούς. Μη ξεχνάτε το μάθημα της Αλεπούς. Μη σπαταλάτε τα πλούτη της καρδιάς σας. Μην επιχειρήσετε να "κάνετε κάποιον να σας αγαπήσει" επιπόλαια. Είσαστε υπεύθυνοι!

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Ρεβύθια γάστρας με μελιτζάνα

Ρεβύθια γάστρας με μελιτζάνα
Bαθμολογία:
       
8 ψήφοι
Προστέθηκε από , 03.10.08

Περιγραφή

Η αγαπημενη συνταγη του αντρα μου που εξαιτιας της δεν τρωμε τα ρεβιθια ΠΟΤΕ σουπα που αρεσει σε μενα!!!


Ρεβύθια γάστρας με μελιτζάνα

Τι χρειαζόμαστε:

  • 500 gr ρεβύθια χοντρα
  • 2 πιπεριες φλωρινης
  • 2 ξερα κρεμμυδια
  • 3 σκελιδες σκορδο
  • 1 μεγαλη μελιτζανα φλασκα
  • 1/2 ματσακι μαιντανο
  • λιγη γλυκεια παπρικα
  • αλατι
  • πιπερι
  • 150 γρ φετα τριμα
  • ελαιολαδο
  • 1/2 πακετο χυμο ντοματας
  • φρεσκια ντοματα κομμενη σε φετες
  • 1 πρεζα ζαχαρη

 

 

 

 

 

Πως το κάνουμε:



Αθλητισμός και κοινωνία

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Στα τρυπημένα σημεία λέει: ακαδημαϊκού
 

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ


ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ - Μουσείο «Βασίλειος Παπαντωνίου»

Το κτίριο που στεγάζεται το Μουσείο του Ιδρύματος βρίσκεται στην οδό Βασ. Αλεξάνδρου 1 και Σοφρώνη, στο Ναύπλιο. Το 1974 η πρώτη έκθεση είχε θέμα τις αγροτικές και αστικές φορεσιές της Πελοποννήσου.
Το 1981 διαμορφώθηκε ο χώρος του ισογείου, προκειμένου να στεγάσει μια έκθεση με θέμα τις φυσικές υφαντικές ύλες στην Ελλάδα: την παραγωγή, την επεξεργασία και την εφαρμογή τους στα τοπικά ενδύματα και στην οικιακή χρήση, με αναφορές σε τεχνικές, επαγγέλματα κλπ. Για την έκθεση αυτή το ΠΛΙ απέσπασε το European Museum of the Year main Award (EMYA). Το 1986 αναμορφώνεται ο 1ος όροφος με τη διαμόρφωση αιθουσών έκθεσης, πωλητηρίου και βοηθητικών χώρων. Το 1999, στις 11 Αυγούστου, ανοίγει η νέα έκθεση του Μουσείου με θέμα «Τα καλύτερα του ΠΛΙ».
Από το 2006, στο ήδη αναμορφωμένο εσωτερικά κτίριο, παρουσιάζεται η έκθεση με θέμα «Ελληνικόν Άστυ: Ναύπλιον 1822-1922». Η νέα μόνιμη έκθεση αφορά κυρίως το αστικό Ναύπλιο και τις γύρω περιοχές.
Στο ισόγειο παρουσιάζονται ετερόκλητα μουσειακά αντικείμενα σε μια τολμηρή ελεύθερη εγκατάσταση για να τονιστεί η πολυμορφία της συλλεκτικής φιλοσοφίας του ΠΛΙ. Η μουσειολογική πρόταση παρουσιάστηκε στο Ναύπλιο σποραδικά ήδη από το 1999 μέχρι και τον Ιανουάριο του 2006 και βέβαια στις “Πτυχώσεις”, την έκθεση της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας του 2004.
Στο ισόγειο λειτουργεί και το Πωλητήριο του Μουσείου.
Το κοινωφελές Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ίδρυμα «Β. Παπαντωνίου» ιδρύθηκε το 1974 και έχει έδρα το Ναύπλιο. Σκοπός του είναι η έρευνα, η διάσωση, η μελέτη και η προβολή του νεότερου ελληνικού πολιτισμού.
Στο κτίριο της οδού Βασ. Αλεξάνδρου 1 στο Ναύπλιο στεγάζεται το Λαογραφικό Μουσείο του Ιδρύματος, που το 1981 τιμήθηκε με το ΕΜΥΑ (European Museum of the Year main Award).
Το 1999, το Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ίδρυμα γιόρτασε ταυτόχρονα τα 25 χρόνια από την ίδρυσή του και τη χιλιετία. Η νέα έκθεση, με θέμα «Τα Καλύτερα του ΠΛΙ», σκοπό είχε να προβάλει το εύρος και τον πλούτο των συλλογών του ΠΛΙ, που αριθμούν σήμερα περισσότερα από 27.000 αντικείμενα.
Το Ίδρυμα εκδίδει βιβλία, κάρτες, ημερολόγια, αφίσες, καθώς και τα επιστημονικά περιοδικά «Εθνογραφικά» και «Ενδυματολογικά». Στην εκδοτική του δραστηριότητα περιλαμβάνεται επίσης η παραγωγή δίσκων με ελληνική δημοτική μουσική, από ηχοληψίες συνεργατών του στην ύπαιθρο και η παραγωγή CD-ROM, που διατίθενται στο Πωλητήριό του.
Το 1989, με τη μετατροπή του κτιρίου της αποθήκης του παλιού σιδηροδρομικού σταθμού Ναυπλίου - που παραχωρήθηκε ευγενικά από το Δήμο Ναυπλιέων - το ΠΛΙ δημιουργεί το "Σταθμό", έναν παιδότοπο με πολλαπλές λειτουργίες, όπου παρουσιάζεται ένα τμήμα των συλλογών του, που αφορά το παιδί: αντικείμενα σχετικά με τη γέννηση, τη βάπτιση, το σχολείο, φιγούρες του κουκλοθέατρου και του Καραγκιόζη, παιχνίδια όλων των ειδών. Σ' αυτό το χώρο εκτελούνται τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα, που στοχεύουν στη μάθηση μέσα από το παιχνίδι και τη διασκέδαση, με αγάπη και σεβασμό στη λαϊκή παράδοση και το περιβάλλον.

ΠΗΓΗ - Περισσότερες πληροφορίες http://www.pli.gr/index.php?option=com_frontpage&Itemid=41

Δημοφιλείς αναρτήσεις