Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Σχεδιαστικές ιδέες



Σχεδιαστικές ιδέες για να διακοσμήσετε το σπίτι σας την άνοιξη

Μαζί με τον ερχομό της άνοιξης, συχνά νιώθουμε την ανάγκη να αλλάξει κάτι στο σπίτι μας. Η άνοιξη είναι η εποχή της αναγέννησης της φύσης και είναι η στιγμή για να κάνετε ένα γενικό καθαρισμό του σπιτιού σας και να το διακοσμήσει εκ νέου, προκειμένου να δώσει μια αίσθηση φρεσκάδας και αισιοδοξίας.

Μπορείτε να αλλάξετε τη διακόσμηση του σπιτιού σας και η σχεδιαστική εμφάνιση να συμβαδίζει με την άνοιξη χωρίς να επενδύσετε πολλά χρήματα. Είναι εκπληκτικό το πως κάποιες μικρές αλλαγές που μπορείτε να κάνατε στην πράξη, μπορείτε να έχουν αξιοσημείωτες επιπτώσεις στην ανοιξιάτικη διακόσμηση. Εδώ έχουμε για “σας σχεδιαστικές ιδέες για να διακοσμήσετε το σπίτι σας για την άνοιξη και να δημιουργήσετε μια νέα και ευάερη ατμόσφαιρα.

Τα υφάσματα θα δώσουν ζωή σε ένα δωμάτιο με το χρώμα και το φινίρισμα τους, από κουρτίνες, κλινοσκεπάσματα, διακοσμητικά μαξιλάρια εως διάφορα αξεσουάρ για τις καρέκλες ή τα χαλιά με διαφορετικά σχήματα και σχέδια. Βασικά, τα υφάσματα είναι αυτά που σας επιτρέπουν να παίξετε με τις σκιές και τα χρώματα για να αλλάξετε την εικόνα του σπιτιού σας σε μια μέρα. Επιλέξτε κουρτίνες σε ζωηρά χρώματα, με διάφορα μοτίβα λουλουδιών. Μπορείτε να επιλέξετε ένα συνδυασμό χρωμάτων για μία χαρούμενη διακόσμηση. Εάν χρησιμοποιείτε τη δημιουργικότητά σας, μπορείτε να γυρίσετε για παράδειγμα ένα συνηθισμένο κρεβάτι σε ένα σημείο ενδιαφέροντος, απλά αλλάζοντας τα σκεπάσματα σε άλλο χρώμα ή άλλο σχέδιο.

Κάνετε μια δήλωση με φωτεινά χρώματα που υποδηλώνουν την ιδέα της φύσης την άνοιξη: πράσινο, ροζ, γαλάζιο, λεβάντα. Θα δώσουν στο σπίτι σας μια αέρινη και δροσερή ατμόσφαιρα που θα δημιουργήσει μια αίσθηση αισιοδοξίας και της ενέργειας.


texnotropieskaidiakosmisi.
com

Ρόρυ Γκάλαχερ

Rory Gallagher 1982.jpgΟ Ρόρυ Γκάλαχερ (Rory Gallagher, 2 Μαρτίου 1948 Μπάλισανον, Ιρλανδία - 14 Ιουνίου 1995 Λονδίνο) ήταν Ιρλανδός συνθέτης , κιθαρίστας και τραγουδιστής της μπλουζ και ροκ μουσικής. Θεωρείται ένας απ' τους σπουδαιότερους κιθαρίστες του ηλεκτρικού μπλουζ.Γεννήθηκε στην Ιρλανδία και μεγάλωσε στην Κομητεία Κορκ. Περίπου στην ηλικία των εννέα, παρακολούθησε τον Έλβις Πρίσλεϋ σε τηλεοπτική του εμφάνιση και έκτοτε αποφάσισε ν' ασχοληθεί με την κιθάρα, μελετώντας μόνος του. Στα δώδεκά του χρόνια κέρδισε σ' ένα διαγωνισμό την πρώτη του ηλεκτρική κιθάρα. Έφηβος ακόμα άρχισε να παίζει διασκευές σε επιτυχίες της εποχής και να εμφανίζεται με το πρώτο του συγκρότημα, τους Fontana Showband, ως support act σε διάφορα άλλα συγκροτήματα. Στα δεκαέξι του, σχημάτισε τη δική του μπλουζ μπάντα, τους Impact, με τους οποίους έπαιξε στη Γερμανία και την Ισπανία κατά το '65 και '66. Σ΄αυτές τις περιοδείες, ανάμεσα στον εξοπλισμό του, διέθετε και τη Battered Strat, τη Stratocaster που θα τον συντρόφευε σε όλη την υπόλοιπη καριέρα του, και που αγόρασε σε κάποιο κατάστημα στο Κορκ το 1961. Η κιθάρα λέγεται ότι ήταν η πρώτη του είδους της στην Ιρλανδία. Την είχε παραγγείλει κάποιος άλλος showband μουσικός και ο οποίος άλλαξε γνώμη καθώς δεν του άρεσε το χρώμα. Έτσι, η κιθάρα κατέληξε στα χέρια του Ρόρυ για μόλις εκατό λίρες.Πριν κλείσει τα είκοσι του χρόνια, έγινε παγκόσμια γνωστός με τους Taste, συγκρότημα που σχηματίστηκε το 1966 από τον ίδιο και τους Τζον Γουίλσον και Ρότσαρντ ΜακΚράκεν. Κυκλοφόρησαν δυο lp's, τα Taste και On the boards και δυο ζωντανά άλμπουμ, τα Live at Montreux και Live at the Isle of Wight), ενώ συμμετείχαν σε μερικά απ' τα σημαντικότερα ευρωπαϊκά φεστιβάλ της εποχής όπως και περιόδευσαν στην Αμερική.

Οι Taste διαλύθηκαν το 1970 κι ο Ρόρυ ξεκίνησε την προσωπική του καριέρα του μαζί με άλλους μουσικούς, όπως ο μπασσίστας Τζέρι Μακαβόι, με τον οποίο θα συνεργαζόταν για το μεγαλύτερο μέρος της και με τον ντράμερ Γουίλγκαρ Κάμπελ. Το 1971 πρωτοεμφανίστηκε στην προσωπική του δισκογραφία μ' τον δίσκο που έφερε ως τίτλο τ' όνομά του. Ο δίσκος αυτός έφτασε στο Νο 40 της Βρετανίας, ενώ παράλληλα άρχισε να περιοδεύει στην Ευρώπη και στην Αμερική, συναυλιακή δραστηριότητα που θα εξακολουθούσε έως και το τέλος της ζωής του. Η κυκλοφορία με τις ηχογραφήσεις από την ευρωπαϊκή περιοδεία του 1972, με τίτλο Live In Europe γνώρισε μεγάλη επιτυχία, όπως κι εκείνη στην Ιρλανδία του 1973-74, με τίτλο Irish Tour '74 η οποία μεταφέρθηκε, με τον ομώνυμο τίτλο, κινηματογραφικά ταινία από το σκηνοθέτη Τόνυ Πάλμερ, σε ταινία. Το 1972, ο Ρόρυ συμμετείχε στην ηχογράφηση των "London Sessions" των Μάντι Γουότερς και Τζέρι Λι Λιούις. Ο Γουότερς τον κάλεσε ξανά το 1974, για τις ανάγκες της ηχογράφησης του London Revisited.

Στη συνέχεια ακολούθησε μια σειρά επιτυχημένων δίσκων. Το 1975 υπέγραψε συμβόλαιο με την Chrysalis, κυκλοφορώντας την αμέσως επόμενη χρονιά το "Calling Card", ο οποίος θεωρείται ο κορυφαίος δίσκος του, σε παραγωγή του μπασίστα των Deep Purple, Ρότζερ Γκλόβερ. Η κυκλοφορία αυτή όμως, όπως και η συνέχεια της καριέρας του, επισκιάστηκε από την επερχόμενη έκρηξη του πανκ, γεγονός όμως το οποίο δεν τον εμπόδισε να συνεχίσει να κυκλοφορήσει πολύ καλούς δίσκους, όπως τα Top Priority και Photo Finish.

Ενώ ο Ρόρυ συνέχισε να εμφανίζεται ζωντανά σε όλο τον κόσμο, οι δισκογραφικές παρουσίες του έγιναν αραιότερες κατά τη δεκαετία του '80. Στις 12 Σεπτέμβρη του 1981 εμφανίστηκε στην Ελλάδα, στο γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας. Η συναυλία, μια απ' τις πρώτες εμφανίσεις ξένων καλλιτεχνών που συνέβησαν στη χώρα, είχε 40.000 θεατές και συνοδεύτηκε από σοβαρά επεισόδια, από τη Φιλαδέλφεια έως τον Περισσό, με τις αστυνομικές δυνάμεις. Σύμφωνα με την περιγραφή του Ρόρυ: Ήμασταν βρεγμένοι, τα μάτια μας δάκρυζαν κι όλοι φοβηθήκαμε. Η συναυλία από μόνη της ήταν καταπληκτική. Αλλά ήταν επικίνδυνη. Απλά δεν ήθελα να πεθάνω σ ένα γήπεδο ποδοσφαίρου στην Ελλάδα, χωρίς να ξέρω καν τι συνέβαινε.... Την επόμενη μέρα, ο τύπος κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδα και τίτλους όπως "Κάηκε ή Νέα Φιλαδέλφεια από τους ροκάδες". Η συναυλία αργότερα κυκλοφόρησε σε bootleg έκδοση με τον τίτλο Live in Athens.

Το 1985, ο Ρόρυ ίδρυσε τη δισκογραφική εταιρεία, Capo records, μέσω της οποίας κυκλοφόρησε δυο ακόμα δίσκους. Η υγεία του στα τέλη της δεκαετίας είχε αρχίσει να κλονίζεται, γεγονός όμως που δεν τον εμπόδισε να συνεχίσει να εμφανίζεται ζωντανά, ακόμα και λίγο πριν την κατάληξή του. Η τελευταία του εμφάνιση συνέβη στις 10 Ιανουαρίου 1995, στο Nighttown-theatre, στην Ολλανδία Τον Απρίλιο, λόγω των χρόνιων προβλημάτων του με το αλκοόλ, υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση ήπατος στο στο King's Hospital του Λονδίνου. Έπειτα από επιπλοκές, κατέληξε στις 14 Ιουνίου του 1995. Η σωρός του βρίσκεται στο κοιμητήριο Saint Oliver, στο Κορκ της Ιρλανδίας. Ο τάφος του κοσμείται από πέντε χρυσές ακτίνες, μια εκ των οποίων φέρει το ακριβές μήκος και τα τάστα της Fender του.
Ο Ρόρυ Γκάλαχερ θεωρείται ένας απ' τους κορυφαίους κιθαρίστες της λευκής μπλουζ μουσικής, τόσο για τα ζωηρά του σόλο και τις καινοτόμες ιδέες στη σύνθεση, όσο και για το πάθος και τη δεξιοτεχνία της τραγουδιστικής του ερμηνείας. Πολλοί σύγχρονοι κιθαρίστες της ροκ και της μπλουζ τον θεωρούν ως την κύρια επιρροή τους. Ακόμα, θεωρείται μια από τις πιο σεμνές και συνεπείς παρουσίες της ροκ μουσικής. Χαρακτηριστικό παρουσιάζεται το εξής γεγονός: Το 1976, το τραγούδι του Edged In Blue είχε γίνει πολύ δημοφιλές στην Αμερική και η αποσπασματική κυκλοφορία του ως single θεωρείτο σίγουρο ότι θα χάριζε ακόμα πλατύτερη επιτυχία στο δημιουργό της. Ο Ρόρυ αρνήθηκε να το κυκλοφορήσει σαν single, αντιμετωπίζοντας τη δισκογραφική του δουλειά Calling Card ως αδιάσπαστο και ενιαίο σύνολο. Το 1974 επίσης, αρνήθηκε πρόταση να εισχωρήσει στους Rolling Stones καθώς πίστευε ότι κάτι τέτοιο θα ερχόταν σε αντίθεση με την αντίληψή του για τη μουσική. Συμμετείχε όμως σε μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της μπλουζ, όπως οι Μάντι Γουότερς, Άλμπερτ Κόλινς, Τζέρι Λι Λιούις, Λόνι Ντόνεγκαν και Αλέξις Κόρνερ. Καθ' όλη τη διάρκεια της μουσικής του διαδρομής, δε σταμάτησε να τοποθετεί πάνω απ' όλα, ακόμα και από την προσωπική του ζωή και την υγεία του, εκείνο που θεωρούσε ότι τον ολοκλήρωνε ως καλλιτέχνη και ως άνθρωπο: την αγάπη του για τα μπλουζ και το πάθος του να παίζει μουσική.

Rory Gallagher (1971)
Deuce (1971)
Live In Europe (1972)
Blueprint (1973)
Tattoo (1973)
BBC Sessions (1974)
Irish Tour '74 (1974)
Against The Grain (1975)
Calling Card (1976)
Photo - Finish (1978)
Top Priority (1979)
Stage Struck (1980)
Jinx (1982)
Defender (1987)
Fresh Evidence (1990)
BBC Sessions (1999)
Let's Go To Work (2001)
Wheels within wheels (μετά θάνατο) - 2003
http://el.wikipedia.org/wiki/Ρόρυ_Γκάλαχερ

Γ ΣΕΦΕΡΗΣ "Πρωί"

Γ ΣΕΦΕΡΗΣ "Πρωί"

Ἄνοιξε τὰ μάτια καὶ ξεδίπλωσε
τὸ μαῦρο πανὶ πλατιὰ καὶ τέντωσέ το
ἄνοιξε τὰ μάτια καλὰ στύλωσε τὰ μάτια
προσηλώσου προσηλώσου τώρα ξέρεις
πὼς τὸ μαῦρο πανὶ ξεδιπλώνεται
ὄχι μέσα στὸν ὕπνο μήτε μέσα στὸ νερὸ
μήτε σὰν πέφτουνε τὰ βλέφαρα ρυτιδωμένα
καὶ βουλιάζουνε λοξὰ σὰν κοχύλια,
τώρα ξέρεις πὼς τὸ μαῦρο δέρμα τοῦ τυμπάνου
σκεπάζει ὁλόκληρο τὸν ὁρίζοντά σου
ὅταν ἀνοίξεις τὰ μάτια ξεκούραστος, ἔτσι.
Ἀνάμεσα στὴν ἰσημερία τῆς ἄνοιξης καὶ τὴν ἰσημερία
τοῦ φθινοπώρου
ἐδῶ εἶναι τὰ τρεχάμενα νερὰ ἐδῶ εἶναι ὁ κῆπος
ἐδῶ βουίζουν οἱ μέλισσες μὲς στὰ κλωνάρια
καὶ κουδουνίζουνε στ᾿ αὐτιὰ ἑνὸς βρέφους
καὶ ὁ ἥλιος νά! καὶ τὰ πουλιὰ τοῦ παραδείσου
ἕνας μεγάλος ἥλιος πιὸ μεγάλος ἀπ᾿ τὸ φῶς.

Καλιτσούνια με σπανάκι και μυζήθρα

Καλιτσούνια με σπανάκι και μυζήθρα
Bαθμολογία:
       
19 ψήφοι
Προστέθηκε από , 28.02.09 

Περιγραφή

Παραδοσιακή χανιώτικη συνταγή για (αλμυρά) καλιτσούνια. Φτιάχνονται συνήθως το Πάσχα αλλά και όλο το χρόνο γίνονται ανάρπαστα είτε σκέτα με χόρτα, είτε με μυζήθρα, τηγανιτά ή φούρνου, όπως και να'ναι είναι πεντανόστιμα!!!!
https://img-global.cpcdn.com/021_recipes/78b7c1577773d9728e487cfeb72e59c6/664x470cq70/photo.jpg

    Τι χρειαζόμαστε:

    Για τη ζύμη
    • 1 κουταλάκι αλάτι
    • 1/2 φλυτζανάκι του καφέ ελαιόλαδο
    • 1 ποτήρι νερό χλιαρό
    • αλεύρι για όλες τις χρήσεις όσο σηκώσει για μιά μαλακή ζύμη
    Για τη γέμιση
    • 1 κιλό σπανάκι ψιλοκομμένο
    • 1/2 κιλό μυζήθρα ή αθότυρο
    • 1 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
    • δυόσμο, μάραθο
    • αλάτι, πιπέρι
    • λίγο λάδι
    Για το άλειμμα
    • 1 αυγό χτυπημένο με ελάχιστο νερό
    • σησάμι
    Στα γρήγορα
    Κατηγορία
    Εποχιακά
    Μέθοδος
    Διατροφή












    Φτιάχνει
    50 περίπου

    Πως το κάνουμε:

    Διαβάστε περισότερο: Καλιτσούνια με σπανάκι και μυζήθρα http://www.https://img-global.cpcdn.com/021_recipes/78b7c1577773d9728e487cfeb72e59c6/664x470cq70/photo.jpgsintagespareas.gr/sintages/kalitsounia-me-spanaki-kai-mizithra.html#ixzz23FJA7Wy9https://img-global.cpcdn.com/021_recipes/78b7c1577773d9728e487cfeb72e59c6/664x470cq70/photo.jpg

    Οι παραδοσιακοί «Μάρτηδες»


    martishttp://mikros-romios.gr/3653/martides/

    Οι παραδοσιακοί «Μάρτηδες»

    Ο ήλιος του Μαρτίου θεωρείται κατεξοχήν καυστικός γιατί μαυρίζει το πρόσωπο ή προκαλεί στίγματα. Το γεγονός δεν άφησε ασχολίαστο η λαϊκή παράδοση: «Οπόχει κόρη ακριβή, τον Μάρτην ήλιος μην την δει» ή «Του Μάρτη ο ήλιος βάφει και πέντε μήνες δεν ξεβάφει». Είναι δε εντυπωσιακό ότι ακόμη και στις μέρες μας συνεχίζεται ένα παμπάλαιο έθιμο που έμεινε γνωστό ως «Μάρτηδες». Για να αποτραπούν οι επιπτώσεις του ήλιου πάνω στο δέρμα του προσώπου, οι γυναίκες του λαού έδεναν στους καρπούς των χεριών τους και στους καρπούς των παιδιών τους –κυρίως των κοριτσιών– κλώσματα από κόκκινες ή χρυσές και λευκές κλωστές, τους «Μάρτηδες». Άλλοι τους πέταγαν όταν εμφανίζονταν τα πρώτα χελιδόνια, άλλοι στις φωτιές, κάθε τόπος τα δικά του.
    Γενικότερα ο άστατος καιρός του Μάρτη και οι απότομες μεταβολές του έχουν χαραχτεί στην καθημερινότητα όχι μόνον του ελληνικού, αλλά σχεδόν όλων των λαών του κόσμου. Ιδιαίτερα οι τελευταίες ημέρες του, που επιφυλάσσουν απρόοπτα. Γνωστή δε η παράδοση για τη γριά, η οποία στα τέλη Μάρτη καυχήθηκε ότι δεν τον φοβάται πλέον και τον λοιδόρησε. Αλλά ο Μάρτης την τιμώρησε. Δανείστηκε μια μέρα από τον Φεβρουάριο και την μαρμάρωσε. Ίσως από τότε ο Φλεβάρης να έμεινε κουτσός. Ίσως στην παράδοση αυτή να οφείλεται το γεγονός ότι οι τελευταίες ημέρες του Μαρτίου ονομάζονται και «μέρες της γριάς».
    Ακόμη και ένα είδος ανοιξιάτικων καλάντων σώζονταν στη χώρα μας μέχρι τις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα. Παιδιά τριγυρνούσαν τα σπίτια γιορτάζοντας την επάνοδο της άνοιξης. Τραγουδούσαν περιμένοντας από τις οικοδέσποινες κάποιο κέρμα. Ένα αβγό ή άλλο φιλοδώρημα. Κρατούσαν στα χέρια στεφάνια, πάνω στα οποία περιστρεφόταν ένα υποκινούμενο ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού.

    Σονέτο του γλυκού παραπόνου


    Σονέτο του γλυκού παραπόνου – Φεντερίκο Γκαρσία Λόρκα

    Φοβάμαι μη χάσω το θαύμα
    των αγαλμάτινων ματιών σου και τη μελωδία
    που μου αποθέτει τη νύχτα στο μάγουλο
    το μοναχικό ρόδο της ανάσας σου
     

    Πονώ που είμαι σε τούτη την όχθη
    κορμός δίχως κλαδιά μα πιότερο λυπάμαι
    που δεν έχω τον ανθό, πόλφο ή πηλό
    για το σκουλήκι του μαρτυρίου μου.

    Αν είσαι εσύ ο κρυμμένος μου θησαυρός
    αν είσαι εσύ ο σταυρός και ο υγρός μου πόνος,
    αν ειμαι το σκυλί της αρχοντιάς σου
    μη με αφήσεις να χάσω ό,τι έχω κερδίσει

    και στόλισε τα νερά του ποταμού σου
    με φύλλα από το φρενοκρουσμένο μου φθινόπωρο.

    Aπό τον τοίχο της φίλης Μαρίας Μαρινάκου ( Maria Marinakou|)

    Το μόνο που ζητώ


    ΝΤ. Χ. ΛΩΡΕΝΣ (11 September 1885 – 2 March 1930)

    Το μόνο που ζητώ

    Το μόνο που ζητώ από μια γυναίκα είναι να νιώσει τρυφερά για μένα
    όταν και μένα η καρδιά μου κτυπήσει τρυφερά γι’ αυτήν,
    να γεννηθεί ανάμεσά μας ένα απαλό, απαλό τρεμούλιασμα
    σα σιωπηλές καμπάνες.
    Είναι το μόνο που ζητώ.
    Με κούρασαν τόσο οι βίαιες γυναίκες που απαιτούν ν’ αγαπηθούν
    δίχως να υπάρχει ίχνος αγάπης μέσα τους (μετάφραση: Ολυμπία Καράγιωργα)

    Great !!!

    Μίριαμ Μακέμπα στην Google

    http://www.madata.gr/diafora/technology/258618.html

    Μίριαμ Μακέμπα στην Google για τα 81α γενέθλια

    04 Μαρτίου 2013 | 06:213271 α- α+
    Μίριαμ Μακέμπα στην Google για τα 81α γενέθλια




    Μία μεγάλη Νοτιοαφρικανή τραγουδίστρια η  Μίριαμ Μακέμπα ή αλλιώς η Μάμα Άφρικα, τιμάται σήμερα από την Google με ένα doodle που απεικονίζει την ίδια να τραγουδά.
    Η Μάμα Άφρικα, υπέρμαχος των  ανθρωπίνων δικαιωμάτων, γεννήθηκε σαν σήμερα 4 Μαρτίου, πριν ακριβώς 81 χρόνια στο Γιοχάνεσμπουργκ.
    Το 1960, η κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής, το καθεστώς του απαρχάιντ, είχε απαγορεύσει τη μουσική της και την είχε καταδικάσει σε 31 χρόνια εξορίας. Ακυρώθηκε το διαβατήριό της για να αποτρέψει την επιστροφή της στο σπίτι της από τα ταξίδια της στο εξωτερικό καθώς κρίθηκε πολύ επικίνδυνο και επαναστατικό το έργο της το οποίο προωθούσε την εξέγερση των Αφρικανών.
    Επέστρεψε στη Νότια Αφρική μετά την απελευθέρωση του Νέλσον Μαντέλα το 1990.
    Τραγούδησε αρχικά τζαζ, αλλά αργότερα έγινε υπέρμαχος της μουσικής που έγινε γνωστή ως "world music".

    Το 1962, τραγούδησε στο πάρτι γενεθλίων του Πρόεδρου John F Kennedy.

    Η Makeba πέθανε στην Ιταλία το 2008, κατά τη διάρκεια μιας παράστασης για τον Roberto Saviano, ο οποίος ζει κυνηγημένος μετά από τις αποκαλύψεις του για τις δραστηριότητες της ναπολιτάνικης μαφίας, της Καμόρα.

    Σήμερα...4/3

    Αποτέλεσμα εικόνας για λουλουδια
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    Δημοφιλείς αναρτήσεις