Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

"Η λύσσα" του Αυγούστου Κορτώ

Ξεφυλλίστε τις πρώτες σελίδες του ‪#‎βιβλίου‬ "Η λύσσα" του συγγραφέα Αυγούστου Κορτώ από τον σύνδεσμο που ακολουθεί --->http://goo.gl/64VXIa
---
Σ’ ένα απομονωμένο χωριό της Πίνδου ξεσπά μια επιδημία λύσσας που κατασπαράζει το χωριό με τρομακτικούς ρυθμούς. O αφηγητής της ιστορίας προσπαθεί ν’ ανιχνεύσει την προέλευση του Κακού ή να βρει κάποια ελπίδα σωτηρίας…

Ο Αύγουστος Κορτώ διολισθαίνει δεξιοτεχνικά από την αγωνία της πλοκής στην αγωνία της ύπαρξης οδηγώντας τον αναγνώστη σε ένα συναρπαστικό εσωτερικό θρίλερ…
http://www.minoas.gr/book-3936.minoas ‪#‎διαβάζω‬ ‪#‎diavazo‬

Συμωνίδης: Το νανούρισμα της Δανάης στον μικρό Περσέα

Συμωνίδης: Το νανούρισμα της Δανάης στον μικρό Περσέα
<..Ο Ακρίσιος, ο βασιλιάς του Άργους, έλαβε χρησμό που έλεγε ότι θα τον σκότωνε ο γιος που θα γεννούσε η κόρη του η Δανάη. Γι᾽ αυτό έκλεισε την ανύπαντρη κόρη του σ᾽ έναν υπόγειο χάλκινο θάλαμο. Ο Δίας μεταμορφώθηκε σε χρυσή βροχή και ενώθηκε με τη Δανάη. Από την ένωση αυτήν γεννήθηκε ο Περσέας...http://mythiki-anazitisi.blogspot.gr/2013/12/blog-post_7317.html

Παναγία η Νικοποιός, Ναός του Αγίου Μάρκου στη Βενετία

Παναγία η Νικοποιός, Ναός του Αγίου Μάρκου στη Βενετία
Η ιδιαίτερη ευλάβεια του βυζαντινού στρατού στην Παναγία αποδεικνύεται περίτρανα και από την ύπαρξη της εικόνας της «Παναγίας Νικοποιού», που σώζεται στον Άγιο Μάρκο της Βενετίας, μεταφερμένη εκεί απ’ τους σταυροφόρους της 4ης Σταυροφορίας. Η παλαιά αυτή εικόνα την οποία οι Βυζαντινοί αποκαλούσαν «Στρατηγό των Λεγεώνων», «Ακατανίκητη» και «Αήττητη», θεωρούνταν προστάτιδα του βυζαντινού στρατού και οι απεικονίσεις της χρησιμοποιούνταν ως λάβαρο στους πολέμους. Η αυθεντική αυτή εικόνα φυλασσόταν σε παρεκκλήσιο που έφερε το όνομά της στο Μέγα Παλάτιον.
Ο εθνικός μας ποιητής Κωστής Παλαμάς, αποδίδοντας με ποιητικό και συγκινητικό τρόπο αυτή την υπέρμετρη λατρεία στο πρόσωπο της Παναγίας εκ μέρους του βυζαντινού στρατού, βάζει στα χείλη του πολεμιστή αυτοκράτορα Βασιλείου Β΄ του Βουλγαροκτόνου τα εξής υπέροχα λόγια:

«Μαρία Κυρά Αθηνιώτισσα, πιο γαλανή, πιο ωραία,
στον πιο ωραίο, πιο γαληνό μέσα στους θρόνους θρόνο,
νικήτρια εσύ της Αθηνάς και σκέπη της Αθήνας.
Στον πόλεμο οδηγήτρα Εσύ μεσίτρα στην ειρήνη,
Υπέρμαχη Στρατήγισσα, σ’ Εσέ τα νικητήρια!».
Yπενθυμίζουμε ότι ο Μέγας Στρατηλάτης Βασίλειος ο Β΄ μετά τους νικηφόρους πολέμους του επί των Βουλγάρων (1014) πραγματοποίησε επίσκεψη- προσκύνημα στην Αθήνα και στο Παρθενώνα που κατά τα βυζαντινά χρόνια είχε μετατραπεί σε εκκλησία της Παναγίας.

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Οι Έλληνες αρχικά προωθήθηκαν αργά προς τον εχθρό ψέλνοντας τον παιάνα “Απόλλων, σωτήρα θεέ” καθώς ο «Δελφίνιος Απόλλων» εθεωρείτο προστάτης των ναυτικών. Μόλις άρχισαν να δέχονται βλήματα από την Ψυτάλλεια άρχισαν να κωπηλατούν προς τα πίσω αλλά με τις πρώρες στραμμένες προς τον εχθρό. Ο περσικός στόλος άρχισε να προχωρεί με αυτοπεποίθηση αλλά και να αντιμετωπίζει τα πρώτα προβλήματα καθώς έπρεπε να στενέψει το μέτωπό του για να μπει στο χώρο μεταξύ της Κυνόσουρας και της νησίδας του Αι Γιώργη. [ 38 more words. ]
theancientweb.wordpress.com

http://theancientweb.wordpress.com/2014/10/13/%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%83-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%B1%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CF%83/

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΩΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ



Οι Έλληνες αρχικά προωθήθηκαν αργά προς τον εχθρό ψέλνοντας τον παιάνα “Απόλλων, σωτήρα θεέ” καθώς ο «Δελφίνιος Απόλλων» εθεωρείτο προστάτης των ναυτικών. Μόλις άρχισαν να δέχονται βλήματα από την Ψυτάλλεια άρχισαν να κωπηλατούν προς τα πίσω αλλά με τις πρώρες στραμμένες προς τον εχθρό. Ο περσικός στόλος άρχισε να προχωρεί με αυτοπεποίθηση αλλά και να αντιμετωπίζει τα πρώτα προβλήματα καθώς έπρεπε να στενέψει το μέτωπό του για να μπει στο χώρο μεταξύ της Κυνόσουρας και της νησίδας του Αι Γιώργη. Οι Έλληνες είχαν πάψει να «ανακρούουν πρύμνα» καθώς πλέον τα πλευρά τους ήταν εξασφαλισμένα. Και δεν έψαλλαν πλέον τον ύμνο του Απόλλωνα. Μια βοή σηκώθηκε  από τον ελληνικό στόλο, υπόκωφη σαν απειλή; ένας καινούργιος παιάνας ακούστηκε:
«Παιδιά των Ελλήνων! Εμπρός ελευθερώστε πατρίδες,
ελευθερώστε τα παιδιά, τις γυναίκες, των πατρώων θεών τα ιερά,
τους τάφους των προγόνων, τώρα είναι υπέρ πάντων ο αγώνας!»
Όσοι από τον περσικό στόλο καταλάβαιναν ελληνικά πάγωσαν. Δεν ήταν απλό εμβατήριο για να δίνει απλώς κουράγιο. Απευθυνόταν στους επίστρατους Έλληνες του περσικού στόλου και ήταν κάλεσμα σε ανταρσία και εξέγερση. Σίγουρα έσκιζε την καρδιά των Ιώνων κωπηλατών σαν πυρωμένο μαχαίρι! Βλαστήμιες και κατάρες ήταν η απάντηση των Περσών αγηματαρχών που ίσως και να χρησιμοποίησαν μαστίγια για να αποτρέψουν πιθανή απειθαρχία. Στα φοινικικά και καρικά πλοία, δύσμοιροι αιχμάλωτοι θυσιάστηκαν πάνω στις πλώρες για να εξευμενιστούν οι θεοί των βαρβάρων και να τους συνδράμουν στη μάχη αλλά και για να εκφοβιστούν οι αντίπαλοι.
Αυτό ήταν πάρα πολύ για τον Αθηναίο τριήραρχο Αμεινία από την Παλλήνη. Έδωσε διαταγή στον κελευστή του να χτυπήσει τα κρόταλα «πρόσω ολοταχώς» και η τριήρης του όρμησε σαν ξύλινη τορπίλη πάνω στο πλησιέστερο φοινικικό πλοίο που πάλευε με τα ρεύματα. Η βαρύτερη αθηναϊκή τριήρης τράνταξε τη φοινικική. Μερικοί κωπηλάτες σουβλίστηκαν από τα σπασμένα κουπιά και άλλοι σακατεύτηκαν. Αρκετοί Φοίνικες πεζοναύτες πετάχτηκαν στο νερό και μερικοί έπεσαν στο διάκενο μεταξύ των καταστρωμάτων για να σακατευτούν κι αυτοί. Ώσπου να συνέλθουν οι υπόλοιποι, οι Αθηναίοι οπλίτες όρμησαν στο κατάστρωμά τους και άρχιζαν να τους σφάζουν.


Συγχρονη αναπράσταση οπλίτη από την φρατρια τοων Φιλαϊδών στην οπόια ανήκε ο Αμεινίας. Ευγεική παραχώρηση του συλλόγου “Κορύβαντες””
Οι αρμενιστές του Αμεινία όρμησαν πίσω από τους οπλίτες με λοστούς και τσεκούρια και άρχισαν να πελεκούν το ακρόπρωρο του εχθρού. Οι Φοίνικες προσπάθησαν να παραδοθούν αλλά οι αγανακτισμένοι Αθηναίοι τους σκώτωσαν χωρίς δεύτερη σκέψη. Κανένα έλεος για τους ιερόσυλους ανθρωποσφάχτες! Το ακρόπρωρο του φοινικικού πλοίου έπεσε με παφλασμό στη θάλασσα, σπάζοντας θα έλεγε κανείς την αρπάγη του φόβου που έσφιγγε τις καρδιές των Ελλήνων καταδεικνύοντας ότι ο εχθρός δεν μπορούσε να τους κάμψει ψυχολογικά.
Οι Αθηναίοι που είχαν υποστεί την αγωνία από την αρχική τους αδυναμία να εμποδίσουν τον εχθρό να ρημάζει τη γη τους έδιναν διέξοδο στην αγανάκτησή τους κωπηλατώντας όσο ποτέ άλλοτε. Κάθε πλοίο με το έμβολό του είχε γίνει όργανο εκδίκησης. Οι Αθηναίοι εκμεταλλευόμενοι των συνωστισμό, τα ευνοϊκά ρεύματα και την εκδικητική μανία των πεζοναυτών τους άρχισαν να παίρνουν το πάνω χέρι σε σχέση με τους Φοίνικες αντιπάλους τους. Πολλά πλοία της δεύτερης και τρίτης φοινικικής γραμμής μάχης βλέποντας τους Αθηναίους πεζοναύτες να σφάζουν τα εχθρικά πληρώματα χωρίς να πιάνουν αιχμαλώτους τρομοκρατήθηκαν και εξώκοιλαν τα πλοία τους στη ακτή του Περάματος για να τους αποφύγουν.

συνέχεια στο σύνδεσμο

Κρέμα βανίλια-σοκολάτα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Ετοιμάζετε την κρέμα αραβοσίτου σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφει η συσκευασία. Ζεσταίνετε πολύ ελαφρά το ½ φλιτζάνι γάλα και προσθέτετε το λικέρ για άρωμα. Βρέχετε τα μπισκότα στο αρωματισμένο γάλα και τα μοιράζετε σε 8...
icookgreek.com|Από Klio Kabouri

Υλικά

  • μπισκότα πτι μπερ: 150 γρ.
  • κρέμα αραβοσίτου βανίλια: 2 φάκελοι
  • γάλα εβαπορέ: σύμφωνα με την ποσότητα που υποδεικνύει η συσκευασία της κρέμας αραβοσίτου και ½ φλιτζάνι επιπλέον για να περιχύσετε τα μπισκότα
  • σοκολάτα κουβερτούρα σπασμένη σε κομματάκια: 200 γρ.
  • αυγά: 2
  • κρέμα γάλακτος: 350 ml
  • ζάχαρη 2 κουταλιές της σούπας
  • αμυγδαλόψιχα καβουρντισμένη: 60 γρ., χοντροκομμένη
  • κακάο: λίγο για το πασπάλισμα
  • λιμοντσέλο ή άλλο λικέρ για άρωμα
  • συνέχεια στο σύνδεσμο
  • http://www.icookgreek.com/συνταγές/γλυκίσματα/item/κρέμα-βανίλια-σοκολά

Παύλος Μελάς Εθνικό Ιστορικό Μουσείο)

 
Ο Παύλος Μελάς (από πίνακα του Γ. Ιακωβίδη, 1904-1908, Αθήνα, Εθνικό Ιστορικό Μουσείο)
Τον Φεβρουάριο του 1904 μπήκαν στη Μακεδονία οι πρώτοι Έλληνες αξιωματικοί, μεταξύ των οποίων και ο Παύλος Μελάς (1870-194), αξιωματικός του πυροβολικού και γαμπρός επ’ αδελφή του Ίωνα Δραγούμη. Έλαβε μέρος στον πόλεμο του 1897 και μπήκε μυστικά για πρώτη φορά στη Μακεδονία τον Φεβρουάριο του 1904, μαζί με τον Κοντούλη, τον Παπούλα και τον Κολοκοτρώνη. Επέστρεψε τον Ιούλιο για δεύτερη φορά, ως δήθεν ζωέμπορος με το όνομα Πέτρος Δέδες.
Στις 18 Αυγούστου του 1904, για τρίτη και τελευταία φορά, πέρασε τα σύνορα από τη μεριά της Κοζάνης επικεφαλής 35 ανδρών από Μακεδόνες, Κρητικούς, Λάκωνες κλπ., ως αρχηγός των Σωμάτων Μοναστηρίου–Καστοριάς. Έδρασε στη Μακεδονία με το ψευδώνυμο καπετάν Μίκης Ζέζας, σύνθεση των ονομάτων των παιδιών του. Στις 13 Οκτωβρίου 1904 προδόθηκε στους Τούρκους και σκοτώθηκε σε συμπλοκή με τουρκικά στρατεύματα στη Στάτιστα Καστοριάς (το σημερινό Μελά). Ο θάνατός του γενίκευσε τη συμμετοχή Ελλήνων ενόπλων στον Μακεδονικό αγώνα, γεγονός που αναπτέρωσε τις ελπίδες των Μακεδόνων κι ανέκαψε το έργο των βουλγαρικών κομιτάτων. Ο Μητροπολίτης Γερμανός Καραβαγγέλης έλεγε σε γνωστό του: «Όπου να ’ναι φτάνουν από κάτω και ελληνικά σώματα. Κρητικοί και Μανιάτες. Θα δεις κάθε κλαδί και παλικάρι». Και πραγματικά δεν διαψεύσθηκε. Στο μακροχρόνια και σκληρό εκείνο αγώνα, εθελοντές ξεκίνησαν από όλα τα μέρη της ελεύθερης Ελλάδας, μετά την πανελλήνια συγκίνηση που προκάλεσε ο θάνατος του Μελά, και είναι αναρίθμητες οι πράξεις ηρωισμού κι αυτοθυσίας ενός αγώνα που παρατάθηκε ως το καλοκαίρι του 1908, οπότε θεσπίστηκε το νέο τουρκικό Σύνταγμα.

Erwin Johann Eugen Rommel

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
 
Στρατάρχης Rommel 14/10/2014Το πρόσωπο της ημέραςistorikos 
 
Ο Γερμανός στρατάρχης Erwin Johann Eugen Rommel, έχοντας γίνει γνωστός, κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ως “Η Αλεπού της Ερήμου”, οδηγήθηκε σε αυτοκτονία, την 14η Οκτωβρίου 1944. Αιτία του θανάτου του ήταν η υποψία του Γερμανού δικτάτορος…
istorikoiperipatoi.gr
Ο Γερμανός στρατάρχης Erwin Johann Eugen Rommel, έχοντας γίνει γνωστός, κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ως “Η Αλεπού της Ερήμου”, οδηγήθηκε σε αυτοκτονία, την 14η Οκτωβρίου 1944. Αιτία του θανάτου του ήταν η υποψία του Γερμανού δικτάτορος Αδόλφου Χίτλερ, για συνωμοσία του Rommel εναντίον του. 
Ο Erwin Rommel γεννήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 1891, στην πόλη Heidenheim an der Brenz,  του κρατιδίου Βάδης-Βουρτεμβέργης. Ήταν γιός του καθηγητού Γυμνασίου, Erwin Rommel και της Helene Rommel. Σπούδασε στην Στρατιωτική Σχολή της πόλεως Danzig, από όπου αποφοίτησε, με τον βαθμό του Ανθυπολοχαγού, το 1912. Κατά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, κατετάγηκε στο Alpen Korps και υπηρέτησε την πατρίδα του, με αυτοθυσία, στο πεδίο της μάχης. Στην μάχη του Caporetto, συνέλαβε μία σημαντική δύναμη των Ιταλών, με λιγότερες αριθμητικώς δυνάμεις. Κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, υπηρέτησε ως Υποστράτηγος και εφήρμοσε τον αστραπιαίο πόλεμο (Blitzkrieg), επιτυγχάνοντας σημαντικές νίκες. Από το 1941, μετετέθηκε στην Αφρική, ως διοικητής του περιφήμου Afrika Korps. Συχνά κατόρθωνε να αποπροσανατολίζει τις δυνάμεις των αντιπάλων, κερδίζοντας επαξίως τον τίτλο Desert Fox (Αλεπού της Ερήμου).
Στις 20 Ιουλίου 1944, πραγματοποιήθηκε μία απόπειρα δολοφονίας του Χίτλερ. Ο Rommel κατηγορήθηκε ως συμμέτοχος στην συνωμοσία και κλήθηκε να πιεί υδροκυάνιο, με την προϋπόθεση να αφεθεί ελεύθερη η οικογένεια του.
 

«Aφήστε μας να πούμε δυο τραγούδια και θα παίξουμε και...

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
mixanitouxronou.gr
Οι παλιότεροι τον θυμούνται σαν τραγουδιστή της ροκ, μέλος των ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ, που τραγουδούσε το αγαπημένο «Γαρύφαλλε γαρύφαλλε». Οι νεότεροι τον γνώρισαν από τα σόου και τα τηλεπαιχνίδια. Ο Μπονάτσος ήταν ένας καλλιτέχνης, που κέρδιζε το κοινό με το χιούμορ και τις πλάκες του. Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ και ο Βλάσσης, εμφανίστηκαν στη μουσική σκηνή στα τέλη της δεκαετίας του ’60. Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟ ΚΙΟΥ είχαν δημιουργήσει ένα μύθο γύρω από τι σημαίνει το όνομα του συγκροτήματος Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ είχαν δημιουργήσει ένα μύθο γύρω από το τι σημαίνει το όνομα του συγκροτήματος. Αίσθηση προκάλεσε το περίεργο όνομα του συγκροτήματος. Στην αρχή τα μέλη δεν αποκάλυπταν τι σημαίνει. Κάθε φορά που τους ρωτούσαν, απάνταγαν και κάτι διαφορετικό. Μέχρι και αρχαίο μουσικό όνομα υποστήριξαν ότι είναι το «ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ». Τελικά, σύντομα αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν τίποτα άλλο, από τα αρχικά των επιθέτων των μελών του συγκροτήματος. Από τους ΠΕΛΟΜΑ, αμέσως ξεχώρισε για το εκρηκτικό ταμπερα...

Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/vlassis-bonatsos-pros-exalo-astinomiko-afiste-mas-na-poume-dio-tragoudia-ke-tha-paixoume-ke-ton-ethniko-imno/
Οι παλιότεροι τον θυμούνται σαν τραγουδιστή της ροκ, μέλος των ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ, που τραγουδούσε το αγαπημένο «Γαρύφαλλε γαρύφαλλε». Οι νεότεροι τον γνώρισαν από τα σόου και τα τηλεπαιχνίδια. Ο Μπονάτσος ήταν ένας καλλιτέχνης, που κέρδιζε το κοινό με το χιούμορ και τις πλάκες του. Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ και ο Βλάσσης, εμφανίστηκαν στη μουσική σκηνή στα τέλη της δεκαετίας του ’60. Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟ ΚΙΟΥ είχαν δημιουργήσει ένα μύθο γύρω από τι σημαίνει το όνομα του συγκροτήματος Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ είχαν δημιουργήσει ένα μύθο γύρω από το τι σημαίνει το όνομα του συγκροτήματος. Αίσθηση προκάλεσε το περίεργο όνομα του συγκροτήματος. Στην αρχή τα μέλη δεν αποκάλυπταν τι σημαίνει. Κάθε φορά που τους ρωτούσαν, απάνταγαν και κάτι διαφορετικό. Μέχρι και αρχαίο μουσικό όνομα υποστήριξαν ότι είναι το «ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ». Τελικά, σύντομα αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν τίποτα άλλο, από τα αρχικά των επιθέτων των μελών του συγκροτήματος. Από τους ΠΕΛΟΜΑ, αμέσως ξεχώρισε για το εκρηκτικό ταμ...

Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/vlassis-bonatsos-pros-exalo-astinomiko-afiste-mas-na-poume-dio-tragoudia-ke-tha-paixoume-ke-ton-ethniko-imno/
 
Οι παλιότεροι τον θυμούνται σαν τραγουδιστή της ροκ, μέλος των ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ, που τραγουδούσε το αγαπημένο «Γαρύφαλλε γαρύφαλλε». Οι νεότεροι τον γνώρισαν από τα σόου και τα τηλεπαιχνίδια. Ο Μπονάτσος ήταν ένας καλλιτέχνης, που κέρδιζε το κοινό με το χιούμορ και τις πλάκες του. Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ και ο Βλάσσης, εμφανίστηκαν στη μουσική σκηνή στα τέλη της δεκαετίας του ’60. Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟ ΚΙΟΥ είχαν δημιουργήσει ένα μύθο γύρω από τι σημαίνει το όνομα του συγκροτήματος Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ είχαν δημιουργήσει ένα μύθο γύρω από το τι σημαίνει το όνομα του συγκροτήματος. Αίσθηση προκάλεσε το περίεργο όνομα του συγκροτήματος. Στην αρχή τα μέλη δεν αποκάλυπταν τι σημαίνει. Κάθε φορά που τους ρωτούσαν, απάνταγαν και κάτι διαφορετικό. Μέχρι και αρχαίο μουσικό όνομα υποστήριξαν ότι είναι το «ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ». Τελικά, σύντομα αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν τίποτα άλλο, από τα αρχικά των επιθέτων των μελών του συγκροτήματος. Από τους ΠΕΛΟΜΑ, αμέσως ξεχώρισε για το εκρηκτικό ταμπερα...

Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/vlassis-bonatsos-pros-exalo-astinomiko-afiste-mas-na-poume-dio-tragoudia-ke-tha-paixoume-ke-ton-ethniko-imno/
 http://www.mixanitouxronou.gr/vlassis-bonatsos-pros-exalo-astinomiko-afiste-mas-na-poume-dio-tragoudia-ke-tha-paixoume-ke-ton-ethniko-imno/
 
Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟ ΚΙΟΥ είχαν δημιουργήσει ένα μύθο γύρω από τι σημαίνει το όνομα του συγκροτήματος
Οι παλιότεροι τον θυμούνται σαν τραγουδιστή της ροκ, μέλος των ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ, που τραγουδούσε το αγαπημένο «Γαρύφαλλε γαρύφαλλε». Οι νεότεροι τον γνώρισαν από τα σόου και τα τηλεπαιχνίδια. Ο Μπονάτσος ήταν ένας καλλιτέχνης, που κέρδιζε το κοινό με το χιούμορ και τις πλάκες του. Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ και ο Βλάσσης, εμφανίστηκαν στη μουσική σκηνή στα τέλη της δεκαετίας του ’60....

Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/vlassis-bonatsos-pros-exalo-astinomiko-afiste-mas-na-poume-dio-tragoudia-ke-tha-paixoume-ke-ton-ethniko-imno/
Οι παλιότεροι τον θυμούνται σαν τραγουδιστή της ροκ, μέλος των ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ, που τραγουδούσε το αγαπημένο «Γαρύφαλλε γαρύφαλλε». Οι νεότεροι τον γνώρισαν από τα σόου και τα τηλεπαιχνίδια. Ο Μπονάτσος ήταν ένας καλλιτέχνης, που κέρδιζε το κοινό με το χιούμορ και τις πλάκες του. Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ και ο Βλάσσης, εμφανίστηκαν στη μουσική σκηνή στα τέλη της δεκαετίας του ’60....

Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/vlassis-bonatsos-pros-exalo-astinomiko-afiste-mas-na-poume-dio-tragoudia-ke-tha-paixoume-ke-ton-ethniko-imno/
Αίσθηση προκάλεσε το περίεργο όνομα του συγκροτήματος. Στην αρχή τα μέλη δεν αποκάλυπταν τι σημαίνει. Κάθε φορά που τους ρωτούσαν, απάνταγαν και κάτι διαφορετικό. Μέχρι και αρχαίο μουσικό όνομα υποστήριξαν ότι είναι το «ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ». Τελικά, σύντομα αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν τίποτα άλλο, από τα αρχικά των επιθέτων των μελών του συγκροτήματος. Από τους ΠΕΛΟΜΑ, αμέσως ξεχώρισε για το εκρηκτικό ταμπεραμέντο του, ο Βλάσσης Μπονάτσος. Έκανε πλάκες, έλεγε αστεία και χρησιμοποιούσε ατάκες που πέρναγαν στο λεξιλόγιο των νέων. Ο Βλάσσης «δεν κολλούσε πουθενά», έλεγαν όσοι τον γνώρισαν. Τη δεκαετία του ’70 δε δίστασε να τα βάλει ακόμα και με έναν αστυνομικό, που πήγε να διακόψει μια από τις συναυλίες του συγκροτήματος....

Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/vlassis-bonatsos-pros-exalo-astinomiko-afiste-mas-na-poume-dio-tragoudia-ke-tha-paixoume-ke-ton-ethniko-imno/
Οι παλιότεροι τον θυμούνται σαν τραγουδιστή της ροκ, μέλος των ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ, που τραγουδούσε το αγαπημένο «Γαρύφαλλε γαρύφαλλε». Οι νεότεροι τον γνώρισαν από τα σόου και τα τηλεπαιχνίδια. Ο Μπονάτσος ήταν ένας καλλιτέχνης, που κέρδιζε το κοινό με το χιούμορ και τις πλάκες του. Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ και ο Βλάσσης, εμφανίστηκαν στη μουσική σκηνή στα τέλη της δεκαετίας του ’60. Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟ ΚΙΟΥ είχαν δημιουργήσει ένα μύθο γύρω από τι σημαίνει το όνομα του συγκροτήματος Οι ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ είχαν δημιουργήσει ένα μύθο γύρω από το τι σημαίνει το όνομα του συγκροτήματος. Αίσθηση προκάλεσε το περίεργο όνομα του συγκροτήματος. Στην αρχή τα μέλη δεν αποκάλυπταν τι σημαίνει. Κάθε φορά που τους ρωτούσαν, απάνταγαν και κάτι διαφορετικό. Μέχρι και αρχαίο μουσικό όνομα υποστήριξαν ότι είναι το «ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ». Τελικά, σύντομα αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν τίποτα άλλο, από τα αρχικά των επιθέτων των μελών του συγκροτήματος. Από τους ΠΕΛΟΜΑ, αμέσως ξεχώρισε για το εκρηκτικό ταμπερα...

Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/vlassis-bonatsos-pros-exalo-astinomiko-afiste-mas-na-poume-dio-tragoudia-ke-tha-paixoume-ke-ton-ethniko-imno/

Παγκόσμια Ημέρα...

Κάθε χρόνο στις 14 Οκτωβρίου, τα μέλη της Διεθνούς Ηλεκτροτεχνικής Επιτροπής (IEC), του Διεθνούς Οργανισμού Τυποποίησης (ISO) και της Διεθνούς Τηλεπικοινωνιακής Ένωσης (ITU), εορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Προτύπων, προς τιμήν των χιλιάδων ειδικών σε παγκόσμιο επίπεδο, οι οποίοι συνεργάζονται για την εκπόνηση των Διεθνών Προτύπων.
Τα Διεθνή Πρότυπα χρησιμοποιούνται σε εθνικό και τοπικό επίπεδο για να καλύπτουν απαιτήσεις της κοινωνίας, της αγοράς και της νομοθεσίας.
Επίσης, βοηθούν στην ανάπτυξη καλών πρακτικών και νέων τεχνολογιών, ενώ αποθαρρύνουν τη δημιουργία τεχνικών εμποδίων στις συναλλαγές μέσω των εθνικών νομοθεσιών.
Τα Διεθνή Πρότυπα προσφέρουν καθολικώς αποδεκτές και αναγνωρισμένες λύσεις, με στόχο την πρόληψη θανάτων και τραυματισμών που οφείλονται στις φυσικές καταστροφές, τις μεταφορές, τα ατυχήματα, τις βιομηχανικές καταστροφές και τις επιδημίες.


Η Παγκόσμια Ημέρα Δωρεάς Οργάνων Σώματος και Μεταμοσχεύσεων καθιερώθηκε το 2005 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και γιορτάζεται κάθε Οκτώβριο (το 2014 στις 14 Οκτωβρίου), με σκοπό να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει την παγκόσμια κοινή γνώμη για την αξία της δωρεάς οργάνων σώματος, που μέσω της μεταμόσχευσης χαρίζουν το πολύτιμο δώρο της ζωής σε πάσχοντες συνανθρώπους μας.
Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν ευεργετηθεί από μια επιτυχημένη μεταμόσχευση και εκατομμύρια ακόμη περιμένουν τη σωτηρία. Το μεγάλο και δυσεπίλυτο πρόβλημα σε παγκόσμιο επίπεδο παραμένει το αυξανόμενο χάσμα μεταξύ των διαθέσιμων οργάνων προς μεταμόσχευση και του αριθμού των ασθενών στις λίστες αναμονής. Μόνο στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 3.000 άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο, περιμένοντας το μόσχευμα που θα τους χαρίσει τη ζωή.
Στη χώρα μας, η κατάσταση είναι απελπιστική. Σύμφωνα με στοιχεία του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων (2005), που είναι ο αρμόδιος φορέας στην Ελλάδα, η αναλογία του αριθμού μεταμοσχεύσεων από πτωματικούς δότες ανά εκατομμύριο πληθυσμού στην Ελλάδα ήταν 5,4 , τη στιγμή που στην Ισπανία ήταν 33,7 , στην Αυστρία 23,8 , στο Βέλγιο 21,7 , στη Γερμανία 12,2 , στη Σουηδία 11 και στην Ελβετία 10,4.
Αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην απροθυμία των συγγενών να συναινέσουν στη δωρεά οργάνων προσφιλών τους προσώπων που χάθηκαν. Οι αιτίες της απροθυμίας αυτής είναι, σίγουρα, πολλές, αλλά οι σημαντικότερες πρέπει να αναζητηθούν:
  • Στην ελλιπή και πολλές φορές εσφαλμένη ενημέρωση ή παραπληροφόρηση του πληθυσμού, που συχνά πέφτει θύμα διογκωμένης φημολογίας.
  • Στην έλλειψη εμπιστοσύνης σε φορείς και γιατρούς και στο φόβο για εμπόριο οργάνων.
  • Στις διάφορες προλήψεις και προκαταλήψεις που συνοδεύουν το τέλος της ζωής.

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...

Άλφρεντ Νόμπελ
1863: Ο σουηδός χημικός Άλφρεντ Νόμπελ πατεντάρει την παρασκευή της νιτρογλυκερίνης. Από την εφεύρεσή του αυτή θα κερδίσει πολλά χρήματα, ικανά για να συντηρούν μέχρι σήμερα το Ίδρυμα Νόμπελ, που απονέμει τα ομώνυμα βραβεία.
1973: Λαϊκή εξέγερση ξεσπά στα Μέγαρα εναντίον των αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, που αποφάσισε η χούντα προς όφελος μεγάλων οικονομικών συγκροτημάτων, τα οποία προγραμμάτιζαν βιομηχανικές επενδύσεις. Πάνω από 10.000 άτομα συγκεντρώνονται στην κεντρική πλατεία με το σύνθημα «Αυτή η γη είναι δική μας» και απαιτούν, υπό τους ήχους των πένθιμων κωδωνοκρουσιών, ματαίωση των συμβάσεων για τη δημιουργία διυλιστηρίου και άλλων μονάδων.
Περισσότερα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις