Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Πώς να απαλλαγείτε από το χρόνιο θυμό και την πικρία.. -...

 
«Εκείνος που σε θυμώνει, σε κατακτά» Elisabeth Kenny Το να κρατάς το θυμό μέσα σου είναι σαν να αρπάζεις ένα καυτό κάρβουνο με την πρόθεση να να πετάξεις σε…
www.healingeffect.gr

«Εκείνος που σε θυμώνει, σε κατακτά»
Elisabeth Kenny
Το να κρατάς το θυμό μέσα σου είναι σαν να αρπάζεις ένα καυτό κάρβουνο με την πρόθεση να να πετάξεις σε κάποιον άλλο. Αλλά τελικά εσύ είσαι αυτός που καίγεται.
Βούδας

Γιατί θυμώνουμε;
Ο θυμός είναι ένα βασικό ανθρώπινο συναίσθημα το οποίο κατά καιρούς βιώνεται από όλους μας.
Συνήθως θυμώνουμε όταν νομίζουμε ότι κάποιος μας πλήγωσε, μας φέρθηκε άσχημα, μας εκμεταλλεύτηκε ή αντιτάχθηκε στις απόψεις μας ή όταν αντιμετωπίζουμε εμπόδια που μας αποτρέπουν να φτάσουμε τους στόχους μας.
Όπως και όλα τα συναισθήματα, ο θυμός δεν είναι ούτε καλός ούτε κακός.
Γεννιόμαστε με αυτόν όπως γεννιόμαστε με τη δυνατότητα να βιώνουμε χαρά, λύπη ή φόβο. Άρα ο θυμός σαν συναίσθημα είναι μέρος της ανθρώπινης φύσης μας. Ο χρόνιος όμως, έντονος θυμός δεν προσφέρει κάτι θετικό στη ζωή μας και μάλιστα έχει βρεθεί ότι είναι εξαιρετικά ανθυγιεινός. Οι μελέτες δείχνουν ότι όχι μόνο μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην επαγγελματική και προσωπική ζωή αλλά και στην υγεία. Υψηλά επίπεδα θυμού σχετίζονται με καρδιαγγειακά προβλήματα, εγκεφαλικά και πρώιμο θάνατο.
Πώς εκφράζουμε το θυμό;
Ένας απλός διαχωρισμός της έκφραση του θυμού είναι ο παθητικός θυμός και ο επιθετικός θυμός.

Ο παθητικός θυμός μπορεί να εκδηλώνεται με:
Μυστικότητα και επιφύλαξη. Αποφυγή οπτικής επαφής, διάδοση κακεντρεχών σχολίων,κουτσομπολιό, ανειλικρίνεια, κλοπές.
Αυταπάρνηση. Το να είναι κανείς υπερβολικά «καλός» και εμμέσως να υπονομεύει τον εαυτό του, το να αρνείται βοήθεια από τους άλλους αλλά να νιώθει διαρκή απογοήτευση από αυτούς.
Ψυχολογική χειραγώγηση. Χρήση ψυχολογικών εκβιασμών, ψεύτικα δάκρυα, σεξουαλικούς υπαινιγμούς, υπονόμευση προσώπων που είναι ανώτεροι ιεραρχικά.
Ψυχαναγκαστική συμπεριφορά. Τελειομανία, επιθυμία να είναι όλα καθαρά και σε τάξη,υπερέλεγχος.
Συναισθηματική απάθεια. Το να επιδεικνύει κανείς αδιαφορία και απάθεια, το να μην ανταποκρίνεται στο θυμό του άλλου και να προσπαθεί να δραπετεύσει από τα συναισθήματα που νιώθει μέσω εθισμών στο αλκοόλ, τα ναρκωτικά, τη δουλειά ή άλλες ενασχολήσεις.

Ο επιθετικός θυμός εκδηλώνεται με
Σκληρότητα, λόγια που πληγώνουν, έλλειψη ευαισθησίας στα συναισθήματα του άλλου.
Κατηγορίες και σκληρή κριτική
Προσποίηση, εγωκεντρισμό και αλαζονεία. Για παράδειγμα, το είναι κανείς σνόμπ,να δείχνει δυσπιστία στους άλλους και να μην αποδέχεται ήττες.
Εκδικητικότητα, αδυναμία συγχώρεσης και πικρία. Δηλαδή όταν κάποιος κρατάει «κακία» και αρνείται να συγχωρέσει ή να ξεχάσει και πράττει με σκοπό να ανταποδώσει τη βλάβη στον άλλο.
Ευερεθιστότητα,παρορμητικότητα, αναξιοπιστία, επικινδυνότητα. Για παράδειγμα, το να αντιδρά κανείς με τρόπο μη αναλογικό των γεγονότων, το να επιτίθεται άμεσα χωρίς διακρίσεις.
Μανία, υπερκινητικότητα, νευρικότητα. Για παράδειγμα, το να μιλάει κανείς πολύ γρήγορα, να τρέχει με υπερβολική ταχύτητα, το να κάνει τα πράγματα πολύ γρήγορα.

Πώς γίνεται να απαλλαγούμε από το θυμό;
Πρώτα απ` όλα ανακαλύψτε, εάν δεν το γνωρίζετε ήδη, για ποιό λόγο είστε θυμωμένοι. Ποιά είναι η πραγματική αιτία πέρα απ’ όλες τις αφορμές που προκαλεί το θυμό σας; Ποιές ανάγκες σας δεν καλύπτονται; Ποιός είναι υπεύθυνος γι` αυτό;
Σκεφτείτε ποιές είναι οι συνέπειες του θυμού σας. Κάντε μια λίστα με τα πράγματα τα οποία θεωρείτε ότι κερδίζετε με το να παραμένετε θυμωμένοι. Ποιά από αυτά, συμβάλλουν στο να έχετε μια αίσθηση ψυχικής ισορροπίας;
Συγχωρήστε. Η πράξη της συγχώρεσης είναι εξαιρετικά δύσκολη για όσους νιώθουν το συναίσθημα του θυμού να τους κατακλύζει. Ο θυμός συνήθως συνδυάζεται με την ανάγκη της εκδίκησης ή τουλάχιστον την ανάγκη να βρούμε το δίκιο μας, να αποδειχθούμε «σωστοί» και να αποδείξουμε στους άλλους ότι έκαναν λάθος που μας αδίκησαν. Είναι δύσκολο να νικήσουμε το εγωιστικό αυτό κομμάτι μας και να συγχωρήσουμε.
Όμως, η συγχώρεση είναι στην πραγματικότητα ένα σίγουρο μονοπάτι προς την απελευθέρωση μας από το θυμό.

Προσπαθήστε να βρείτε μια λύση για το θέμα που σας θυμώνει, όταν αυτό είναι δυνατό. Προσπαθήστε να προσεγγίσετε το συνομιλητή σας χωρίς την πρόθεση «να βγείτε από πάνω» ή να αποδείξετε πόσο δίκιο έχετε. Αποφύγετε τις κατηγορίες και την κριτική γιατί συχνά εκλαμβάνονται από τον άλλο σαν επίθεση παρατείνοντας το επικοινωνιακό πρόβλημα που μπορεί να υπάρχει.
Δοκιμάστε να κρατήσετε ένα ημερολόγιο ευγνωμοσύνης. Κάθε βράδυ, πριν πάτε για ύπνο, σημειώστε τρία πράγματα που πήγαν καλά ή σας έκαναν να νιώσετε θετικά κατά τη διάρκεια της μέρας σας. Όσο αρνητικά κι αν μοιάζουν τα πράγματα στη ζωή καμιά φορά, πάντα θα υπάρχει κάτι για το οποίο να μπορούμε να πούμε ευχαριστώ. Πώς η ευγνωμοσύνη μπορεί να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε το θυμό; Απλά μετακινώντας την προσοχή σας από όλα αυτά τα οποία σας ενοχλούν σε ότι θετικό συμβαίνει, υπενθυμίζετε στον εαυτό σας ότι δεν είστε μόνο «αδικημένοι» αλλά και δικαιωμένοι.
Όσον αφορά την άμεση αντιμετώπιση ενός ξεσπάσματος θυμού, όταν αντιληφθείτε ότι είστε θυμωμένοι, προσπαθήστε κατ` αρχάς να χαλαρώσετε το σώμα σας, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στους μύες εκείνους του σώματος σας που είναι πιο τεταμένοι. Δοκιμάστε να αναπνεύσετε αργά από το διάφραγμα. Χαλαρώστε και εισπνεύστε από τη μύτη γεμίζοντας με αέρα την κοιλιά σας σα μπαλόνι. Κρατήστε για λίγο την αναπνοή σας και εκπνεύστε αργά από το στόμα. Επαναλάβετε για 5-10 λεπτά. Η διαφραγματική αναπνοή έχει χαλαρωτική επίδραση στο σώμα και μπορεί να σας βοηθήσει να απαλύνετε τα σωματικά συμπτώματα του θυμό

Μαρία Μεραμβελιωτάκη-Simon
MSc, Ψυχολόγος, Σύμβουλος, NLP Practitioner

happymind.gr

Η ιστορία του Πανεπιστημίου Αθηνών


Η ιδέα για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Αθηνών ανήκε στον Ιωάννη Καποδίστρια και η υλοποίηση της στον βασιλιά Όθωνα. Ιδρύθηκε το 1837...
sansimera.gr
Η ιδέα για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Αθηνών ανήκε στον Ιωάννη Καποδίστρια και η υλοποίηση της στον βασιλιά Όθωνα. Ιδρύθηκε με βασιλικό διάταγμα στις 14 Απριλίου του 1837 και εγκαινιάστηκε στις 3 Μαΐου του ίδιου χρόνου. Πρωτοστεγάστηκε στην κατοικία του αρχιτέκτονα Σταμάτη Κλεάνθη, επί της οδού Θόλου, στη βορειοανατολική πλευρά της Ακρόπολης. Ήταν το πρώτο Πανεπιστήμιο, όχι μόνο του νεοσύστατου Ελληνικού Κράτους, αλλά και της Ανατολικής Μεσογείου.
Το Οθώνειον Πανεπιστήμιον, όπως λεγόταν πριν πάρει το σημερινό όνομα Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιον Αθηνών, αποτελούνταν από τέσσερις σχολές: Θεολογίας, Νομικής, Ιατρικής και Τεχνών (η οποία περιλάμβανε τότε τις Εφαρμοσμένες Επιστήμες και τα Μαθηματικά). Το 1904, η Σχολή των Τεχνών διασπάστηκε σε δύο Σχολές, σε αυτή των Τεχνών και αυτή των Επιστημών, η οποία περιέλαβε τις νέες Σχολές Φυσικής, Μαθηματικών και Φαρμακευτικής. Το 1919 προστέθηκε το τμήμα της Χημείας και το 1922 η Σχολή Φαρμακευτικής ξεχώρισε ως τμήμα. Μια άλλη αλλαγή έγινε όταν στην Ιατρική Σχολή προστέθηκε το τμήμα της Οδοντιατρικής.

Με πρώτο πρύτανη τον Κωνσταντίνο Σχινά, το πανεπιστήμιο είχε αρχικώς 33 τακτικούς και εκτάκτους καθηγητές, 52 φοιτητές και 75 μη εγγεγραμμένους ακροατές, ως επί το πλείστον γηραιούς φουστανελοφόρους αγωνιστές του '21, δημοσίους υπαλλήλους και μαθητές γυμνασίου.

Η Οικία Κλεάνθη στην Πλάκα, όπου πρωτο-στεγάστηκε το Οθώνειον Πανεπιστήμιον
Το Νοέμβριο του 1841 άρχισαν να λειτουργούν νέες τάξεις σ' ένα καινούργιο κτίριο που σχεδιάστηκε από τον δανό αρχιτέκτονα Κρίστιαν Χάνσεν, στην οδό ονομασθείσα Πανεπιστημίου. Εκατοντάδες επιφανών και απλών Ελλήνων συνεισέφεραν με τον οβολό τους για την αποπεράτωσή του κτιρίου, για το οποίο απαιτήθηκαν 176.000 δραχμές. Ο Δήμος Αθηναίων από την πλευρά του ανέλαβε την υποχρέωση να διαμορφώσει την οδό Πανεπιστημίου, στην οποία μέχρι τότε υπήρχαν βαθιά ρυάκια και βράχοι.
Σ' αυτή την πρώτη, πραγματικά ηρωική περίοδο για την ελληνική εκπαίδευση, οι διδάσκοντες κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες, προκειμένου να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ του καινούριου ιδρύματος και των παλαιότερων που λειτουργούσαν σε άλλες χώρες. Χαρακτηριστικό των δυσκολιών είναι ότι από τους 52 πρωτοεγγραφέντες φοιτητές, μόνο οι 18 παρακολούθησαν τα μαθήματα και ελάχιστοι έλαβαν πτυχίο.

Ανάμεσα στο 1895 και στο 1911, κάθε χρόνο έμπαιναν στις Σχολές περίπου χίλιοι σπουδαστές και στο τέλος του Α' Παγκόσμιου Πολέμου έφτασαν τους δύο χιλιάδες. Αυτό οδήγησε στην απόφαση για καθιέρωση εισαγωγικών εξετάσεων για όλες τις Σχολές, ξεκινώντας από το ακαδημαϊκό έτος 1927-28. Από το 1954 και μετά, ο αριθμός των εισαγόμενων φοιτητών καθορίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση των Σχολών.
Στη δεκαετία του 1960 άρχισαν κατασκευαστικές εργασίες στην Πανεπιστημιούπολη, στην περιοχή Ζωγράφου. Τα νέα κτίρια της Πανεπιστημιούπολης περιλαμβάνουν αυτά της Φιλοσοφικής και Θεολογικής, τα τμήματα της Σχολής Θετικών Επιστημών και τη Φοιτητική Εστία.
 
---------------------------------------------------------

Συμπληρώνω την ανάρτηση με μια μορφή που η συμβολή του στην ίδρυση του Πανεπιστημίου ήταν καθοριστική. 
Ευχαριστώ την φίλη που μας ενημέρωσε σχετικά

Friederiki Christidou ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ........................ΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΗΤΑΝ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ....................

Friederiki Christidou http://www.kapodistrias.info/dompolis-ioannis


Δομπόλης Ιωάννης
kapodistrias.info

http://www.kapodistrias.info/dompolis-ioannis
Δόμπολης Ιωάννης
(Πετρούπολη ή Νίζνα Ρωσίας 1769 – Πετρούπολη 1850)
Ο Ιωάννης Δομπόλης γεννήθηκε το 1769 στην Πετρούπολη. Καταγόταν από το χωριό Κρετσούνιτσα της επαρχίας Κουρέντων Ηπείρου και ήταν γιος του Τριαντάφυλλου Δομπόλη. Εμαθε τα πρώτα του ελληνικά γράμματα στη γενέτειρα του, την Πετρούπολη και παράλληλα έμαθε γαλλικά και ρωσικά.
Επαγγελματικά ασχολήθηκε με το εμπόριο και με τις τραπεζικές επιχειρήσεις, μεγαλώνοντας έτσι την ήδη μεγάλη περιουσία του πατέρα του.
Δημιούργησε  σχέσεις με επιφανείς ομογενείς καθώς και με μέλη της Αυτοκρατορικής Αυλής της Ρωσίας.
Το 1809 γνωρίστηκε με τον Ιωάννη Καποδίστρια, συνδεόμενος εφεξής μαζί του με στενούς φιλικούς δεσμούς. Το 1811 ανέλαβε την οικονομική διαχείριση της περιουσίας του μετέπειτα υπουργού των Εξωτερικών της Αυτοκρατορικής Ρωσίας, ενώ από το 1815 και μέχρι το 1820 του ανατέθηκε η ευθύνη του ταμείου της Φιλόμουσου Εταιρείας.
Μετά την εκλογή του Ιωάννη Καποδίστρια ως κυβερνήτη του νεοσύστατου ελληνικού κράτους το 1828, ήλθε στην Ελλάδα και εγκαταστάθηκε στην Αίγινα υπηρετώντας ως γενικός ταμίας των οικονομικών της χώρας, θέση που διατήρησε ως τον Νοέμβριο 1829.
Κατά το ίδιο χρονικό διάστημα συνέβαλε στην ίδρυση Εθνικής Χρηματικής Τράπεζας στο Ναύπλιο, καταβάλλοντας επτακόσια (700) δίστηλα και ταυτόχρονα διατέλεσε «πρόβουλος της Οικονομίας» (υπουργός Οικονομικών). Είναι χαρακτηριστικό πως τους μισθούς που ελάμβανε από όλες τις παραπάνω θέσεις τους, διέθεσε για τις ανάγκες του έθνους. Διακαής πόθος του υπήρξε η αναγέννηση της ελληνικής παιδείας, επιθυμία που ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο μετά τη γνωριμία του με τον Ιωάννη Καποδίστρια. Με τη διαθήκη του, της 4ης Φεβρουαρίου 1849,εκτός ενός ορισμένου ποσού (100.000 ρούβλια) που διέθεσε σε συγγενείς του πατέρα του στην Ήπειρο καθώς και σε άλλους, κληροδότησε το υπόλοιπο της περιουσίας του από οκτακόσιες δεκαπέντε χιλιάδες (815.000) χάρτινα ρούβλια ή διακόσιες τριάντα δύο χιλιάδες οχτακόσια πενήντα επτά (232.857) αργυρά, στο ελληνικό Δημόσιο για την ανέγερση και συντήρηση στην Αθήνα Πανεπιστημίου με την επωνυμία Καποδιστριακό. Ο Δομπόλης όρισε στην διαθήκη του να ιδρυθεί το Πανεπιστήμιο στα Γιάννενα αν είναι δυνατόν, ή στην Πρωτεύουσα του Ελληνικού Βασιλείου. Προσθέτει δε, ότι πρέπει να έχει εκτός των άλλων επιστημονικών οργάνων και εργαστηρίων, και ιδιαίτερο παρεκκλήσιο για να εκκλησιάζονται σε αυτό οι διδάσκαλοι και οι φοιτητές.
Ο ίδιος ο Δομπόλης ζήτησε το Πανεπιστήμιο να πάρει το όνομα του Καποδίστρια και όχι το δικό του. Ο Δομπόλης έγραψε στη διαθήκη του: «Οτε το 1809 εγνώρισα τον μακαρίτη κόμητα Καποδίστριαν Ιωάννην, κατόπιν Κυβερνήτην της Ελλάδος, επεσχέθημεν αλλήλοις να μεταχειρισθώμεν παν μέσον προς διάδοσιν της δημοσίας παιδεύσεως εν Ελλάδι· έκτοτε ο σταθερός σκοπός της ζωής μου υπήρξε να κατορθώσω να εκπληρώσω πρεπόντως την δοθείσαν υπόσχεσίν μου...».
Πιο συγκεκριμένα, το ποσό που θα κατετίθετο στη Ρωσική Αυτοκρατορική Τράπεζα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, μαζί με τους τόκους που θα προέκυπταν, από το 1906. Επειδή ήδη υπήρχε το Εθνικό Πανεπιστήμιο στην Αθήνα, συγκροτήθηκαν πλέον δύο πανεπιστήμια, το Καποδιστριακό που θα περιλάμβανε τις θεωρητικές σχολές και το Εθνικό, στο οποίο εντάχθηκαν οι θετικές σχολές, με κοινή διεύθυνση και κοινή γενική επωνυμία (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιον), αλλά με διαφορετική νομική προσωπικότητα. Σημαντικά ποσά διέθεσε, επίσης, για τη χορήγηση υποτροφιών σε Ηπειρώτες σπουδαστές. Ένα μέρος της περιουσίας του Ιωάννη Δομπόλη, τέλος, εξανεμίσθηκε αργότερα με την Ρωσική Επανάσταση.

Το 1830, λόγω προβλημάτων υγείας, επέστρεψε στην Πετρούπολη, όπου και έζησε μέχρι τον θάνατό του, τιμώμενος μάλιστα και με τίτλο ευγενείας.

"Σαν θες να μάθεις" - Κουρήτες - Πεντοζάλι - Μαρτσάκης Σκορδαλός (Pentoz...


"Σαν θες να μάθεις" - Κουρήτες - Πεντοζάλι - Μαρτσάκης Σκορδαλός (Pentozali Martsakis)

sabbas8383


Από την μαγνητοσκοπημένη μετάδοση από το Μέγαρο Μουσικής :
"ΗΘΟΣ ΑΡΜΟΝΙΩΝ, ΓΕΝΩΝ ΚΑΙ ΡΥΘΜΩΝ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΥΛΩΝΑ".
(http://tvradio.ert.gr/details.asp?pid...)

Παρουσιάζεται ο Κρητικός Πεντοζάλης, από τους πιο γνωστούς χορούς της Κρήτης.
Χορεύει ο Λαογραφικός όμιλος Κουρήτες συνοδεύει ο Αντώνης Μαρτσάκης

Παίζουν :
Βιολί -Τραγούδι : Μαρτσάκης Αντώνης
Λύρα : Σκορδαλός Γιώργος
Λαούτο - Τραγούδι : Ψαρουδάκης Γιώργος
Λαούτο : Μαρεντάκης Νικόλαος, Καραβυράκης Νίκος, Δαβρής Χρήστος
Νταούλι : Κουφάκης Συμεών

"Σα θες να μάθεις τω Σφακιώ ο τόπος ήντα βγάνει
πες στσι Μαδάρες να σου πουν για το Δασκαλογιάννη

Όποιος δεν ξέρει και του πουν το νου του πια 'ναι ζάλη
πως στα Σφακιά τον πόλεμο τον κάνουν πεντοζάλι"


Kretischer Tanz/ Cretan Dance : Chaniotiko Sirto
Music: Martsakis(Mandolin), Skordalos(Lyra), Marentakis, Psaroudakis(Laouto)

Ήλιος Θεός ~Βασίλης Σκουλάς

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Το τραγούδι λέγεται " Ήλιος Θεός" και το ερμηνεύει ο Βασίλης Σκουλάς. Μουσική/Στίχοι: Νικολούδης Μιχάλης/Μίτσος Πάρης. Τα τοπία είναι από τον νομό Ρεθύμνης, τον οποίο είχα την τιμή να επισκεφθώ το καλοκαίρι. Δύο απ' τις φωτογραφίες είναι του φωτογράφου Γιάννη Μπεχράκη.
...
you tube

Η Κρήτη είναι τόπος ιερός!

Το τραγούδι είναι γραμμένο για την πολεμική αεροπορία και κυρίως για τους πεσόντες πιλότους μας.

The song is called "Sun God" and it's from Vasilis Skoulas. The places are from Rethimno, in Creta. Two of the pictures are from the photographer Yiannis Behrakis.

Crete is a Holly island!

That's a small effort to translate the song.

I'm leaving, I'm flying away like the cloud
I am a friend with the God of Sun
I'm getting drunk with the nectar of the air
I am hugging the earth and the sky

And without the wings I am not afraid
The blue (of the sea) is a warm hug
I will be sleeping in the glorious mountains
In Aegean I will be giving kisses.

I am looking for freedom in the air
I am no longer a mortal
I am going up and I m loving
Without a body, a golden eagle

ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΔΙΧΤΥ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
πανευκολο και πανευκολο σχεδιο ...ιδανικο και για αρχαριους.... https://www.facebook.com/groups/1731477553745269/
youtube.com

Το υγιεινότερο πρωινό

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Αν ψάχνετε για το ιδανικό πρωινό θα πρέπει να σταματήσετε την έρευνά σας, επειδή σύμφωνα με πολλούς...
superfood.blogy.grΑν ψάχνετε για το ιδανικό πρωινό θα πρέπει να σταματήσετε την έρευνά σας, επειδή σύμφωνα με πολλούς διατροφολόγους, αυτό είναι σίγουρα ένα από τα πιο νόστιμα και πιο υγιεινά πρωινό που έγιναν ποτέ. 
Αυτό το πρωινό είναι γεμάτο με μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες που έχουν την ικανότητα να ενισχύουν την εμφάνιση των μαλλιών και του δέρματος, την σταθεροποίηση του μεταβολισμού και την ενίσχυση όλων των συστημάτων του σώματος.

Με τη βοήθεια αυτής της συνταγής, θα είστε σε θέση να απαλλαγείτε από όλες τις τοξίνες και τις ακαθαρσίες από το σύστημα και να καθαρίσετε εντελώς τα έντερο.


Η ακόλουθη συνταγή εξαλείφει τα θέματα που σχετίζονται με τα τεμπέλικα έντερα και την δυσκοιλιότητα, σταθεροποιεί το βάρος και υποστηρίζει την καύση λίπους και θερμιδών. Αν πίνετε αυτό το ρόφημα για 30 ημέρες, μπορείτε να χάσετε από 1,5 έως και 5 κιλά.

Το δέρμα σας, τα μαλλιά και τα νύχια θα γίνουν πιο ελκυστικά και αναζωογονημένα και θα υπάρξει μείωση του μεγέθους της κοιλιάς σας.

ΤΟ ΥΓΙΈΣΤΕΡΟ ΠΡΩΙΝΌ

Συστατικά:
Δύο κουταλιές της σούπας αλεύρι βρώμης
1 φλυτζάνι (250 ml) οργανικού κεφίρ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά επίσης.
Ένα κουταλάκι του γλυκού σκόνη κακάο
Ένα κουταλάκι του γλυκού αλεσμένο λιναρόσπορο
Από πέντε έως επτά σαρκώδη δαμάσκηνα

Οδηγίες:
Θα πρέπει να προετοιμάσετε αυτό το πρωινό το βράδυ και να το φάτε το πρωί.
Βάζουμε τα δαμάσκηνα σε ένα μπολ και ρίχνουμε περίπου 100 ml βραστό νερό πάνω τους. Σκεπάζουμε το μπολ και αφήνουμε τα δαμάσκηνα έως και δέκα λεπτά. Παίρνουμε ένα άλλο μπολ και τοποθετούμε το αλεύρι βρώμης, το κακάο και τον λιναρόσπορο σε αυτό. Μετά από αυτό, ρίχνουμε το κεφίρ και ανακατεύουμε τα υλικά.
Κατόπιν, κόβουμε προσεκτικά τα μουλιασμένα δαμάσκηνα σε μικρά κομμάτια και τα προσθέτουμε στο μείγμα.
Είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε ένα μπλέντερ, διότι με αυτό τον τρόπο θα πάρετε πουρέ.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά και τα αποθηκεύουμε στο ψυγείο.
Όταν έρθει το πρωί, παίρνουμε το κύπελλο και τρώμε το νόστιμο και υγιεινό πρωινό.
Μπορείτε να αναμένετε τα πρώτα θετικά αποτελέσματα μετά από μία εβδομάδα.
Δεν είναι ασυνήθιστο να βιώσετε μια περίεργη αίσθηση στα έντερα μετά την πρώτη ημέρα, αλλά όταν φάτε αυτό το πρωινό για δεύτερη φορά, το συναίσθημα θα πρέπει να φύγει.

Αρχαιοελληνική ονοματοδοσία παιδιού

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Η ονοματοδοσία των παιδιών μας, είναι από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής τους. Την Ιερή αυτή ημέρα όχι μόνο επιλέγουμε ένα όνομα, που θα είναι σύντροφος τους για πάντα αλλά και με την διαδικασ…
theancientwebgreece.wordpress.com

Αρχαιοελληνική ονοματοδοσία παιδιού



Η ονοματοδοσία των παιδιών μας, είναι από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής τους. Την Ιερή αυτή ημέρα όχι μόνο επιλέγουμε ένα όνομα, που θα είναι σύντροφος τους για πάντα αλλά και με την διαδικασία της τελετής γίνεται η συνένωση του βρέφους με την οικογένεια και η πρώτη επαφή με τους Εφεστίους θεούς.
«Είναι αισχρόν, να έχεις μόνο το όνομα κάποιου, δίχως να έχεις και τις ιδιότητες του.»
– Απολλώνιος Τυανεύς
Είναι καλό να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας στην επιλογή του ονόματος και να υπάρχει ομοθυμία, χαρούμενη διάθεση, ευφροσύνη μεταξύ των συντρόφων. Το όνομα μπορούν να το επιλέξουν και οι φίλοι μας.
Στην Τελετή πρωτοστατούν οι γονείς του παιδιού και γίνεται με την συντροφιά συγγενών και φίλων. Μπορεί να γίνει στον οίκο μας, σε υπαίθριο βωμό, σε άλσος, δάσος, λίμνη, ποταμό, η όπου θεωρούμε καταλληλότερο τόπο με προτιμώμενο όμως μέρος τον οίκο όπου διατηρείται η εστία.
ΑΝΟΙΓΜΑ
Θυμίαμα λιβάνου, σπονδή οίνου
Κλύτε ώ Μάκαρες Θεοί, θνητών έξοχοι φίλοι
κραταιόν του Κόσμου στήριγμα,
κλύτε Αθάνατοι Θεοί και χάριν σπονδών
δότε βροτοίς, πάσης παιδείης Αρετήν
μεγίστην ευτυχίαν και περιπόθητον ευδαιμονίαν.
Ο πατέρας ανάβει την πυρά του βωμού επικαλούμενος την Εστία.
ΥΜΝΟΣ ΕΣΤΙΑΣ
Θυμίαμα ποικιλία αρωμάτων, σπονδή οίνου, προσφορά πορτοκαλιών
Εστία ευδυνάτοιο, Κρόνου θύγατερ βασίλεια
συ που κατέχεις το μέσον του οίκου,
του αιώνιου μεγίστου πυρός
θνητών στήριγμα ισχυρόν, οικία των μακαρίων θεών.
έλα θεά στον οίκο μας,
έχοντας διάθεση ίδια με του σοφού Διός,
και φύσηξέ μας υγεία και ευτυχία.
Η μητέρα επικαλείται την Κουροτρόφον Δήμητρα, και κρεμάει το «μέταλλον» γύρω από τον λαιμό του παιδιού.
 
ΥΜΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΟΣ
Θυμίαμα στύρακος, σπονδή ύδατος, προσφορά πολύσπορου άρτου
Ω Δηώ μητέρα των πάντων, πολυώνυμη θεά
σεβαστή Δήμητρα που τρέφεις τα παιδιά
και δίνεις ειρήνη, πλούτο και ευτυχία.
Περιπόθητη, αγαπημένη θεά που τρέφεις τους ανθρώπους.
φιλόστοργη, σεβαστή φίλη των παιδιών, κουροτρόφε κόρη.
συ που τα νεογέννητα παιδιά κρατάς στην αγκαλιά σου
φύσα γλυκά και το παιδί μου χαρίζοντάς του,
της ψυχής τις αρετές και την ομορφιά της φύσης.
ΥΜΝΟΣ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΟΥ
Επιλέγεται από του γονείς, και υμνείται ταυτόχρονα και από τους δύο.
ΑΠΟΔΟΣΙΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ
Ο πατέρας ή η μητέρα ή μια/ένας φίλη/ος, κρατώντας στα χέρια το παιδί, περιφέρονται δεξιόστροφα γύρω από τον βωμό τρεις φορές, λέγοντας στο πέρας κάθε κύκλου, υψώνοντας το παιδί πάνω από τον Βωμό.
Έστωσαν οι θεοί προστάται της/του …… (σπονδή οίνου)
Οι προσκεκλημένοι τους ραίνουν με άνθη και τοποθετούν τα δώρα τους γύρω από τον βωμό.
ΕΥΧΗ
Θυμίαμα αρωμάτων, σπονδή οίνου, αρωμάτων και γάλατος
Η μητέρα παίρνει το παιδί και εύχεται:
Ω Αθάνατοι Θεοί σας καλώ να έλθετε ευμενείς
και να χαρίσετε στην/στον ……………..
βίον ατάραχον, βίον ηδαίον και Ενάρετον
συνδράμοντας με λόγον, φύσιν και έθος.
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χαίρετε ώ Μάκαρες Θεοί
μεθ’ ημών αεί εστέ
κι εσείς μεν ούτω χαίρεσθε
παύσατε νούσους χαλεπάς και λύπες αποδιώξτε.
Γένοιτο.
Μοιράζονται στους προσκεκλημένους γλυκά και ακολουθούν οι ευχές τους. Στην συνέχεια μπορεί να δοθεί δείπνο.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.ellinikoarxeio.com/2011/03/arxaioelliniki-onomatodosia-paidiou.html#ixzz3X6y5FWlR

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ-ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΜΟΝΑΧΟΙ Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης Μουσική: Γιάννης Σπανός Πρώτη εκτέλεση: Βίκυ Μοσχολιού Άλλες ερμηνείες: Λίτσα Διαμάντη || Χαρού...
youtube.com

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΜΟΝΑΧΟΙ

Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης
Μουσική: Γιάννης Σπανός
Πρώτη εκτέλεση: Βίκυ Μοσχολιού
Άλλες ερμηνείες: Λίτσα Διαμάντη || Χαρούλα Αλεξίου

Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι
σαν το ξεχασμένο στάχυ
ο κόσμος γύρω άδειος κάμπος
κι αυτοί στης μοναξιάς το θάμπος
σαν το ξεχασμένο στάχυ
άνθρωποι μονάχοι

Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι
όπως του πελάγου οι βράχοι
ο κόσμος θάλασσα που απλώνει
κι αυτοί βουβοί σκυφτοί και μόνοι
ανεμοδαρμένοι βράχοι
άνθρωποι μονάχοι

Άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα
σαν ξωκλήσια ερημωμένα, ξεχασμένα
άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα
σαν ξωκλήσια ερημωμένα, σαν εσένα, σαν εμένα...

Η ΑΥΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΗΣ ΚΡΗΤΗ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Si vous n'avez pas…
www.kritipoliskaihoria.gr

Η ΑΥΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΗΣ ΚΡΗΤΗ ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ


Απέραντη, αρχαία, περήφανη και εντυπωσιακή. Η 
γενέτειρα του Δία και το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδος: η αυτού μεγαλειότης Κρήτη. Το πιο φλογερό ταπεραμέντο της Ελλάδας κατοικεί ακριβώς εδώ, ο πλούτος και το βάθος της ιστορίας της σε καθηλώνουν, όπως και το κάλλος των αμέτρητων κολπίσκων, των αρχαίων κάστρων και δρόμων, των ακτών και των ξενοδοχείων της. 
Είναι το νοτιότερο νησί της Ελλάδας, που το φως του ήλιου το λούζει ολόκληρο τον χρόνο. Εδώ το καλοκαίρι ξεκινά τον Απρίλιο και τελειώνει στα τέλη Οκτωβρίου.

..


 Η ζωή στο νησί κινείται σε χαλαρούς, ήρεμους ρυθμούς, ενώ παντού κυριαρχεί μια αρμονική ατμόσφαιρα. Αλλά δεν ήταν πάντα έτσι. Την Κρήτη την επιβουλεύτηκαν πολλοί κατακτητές. Η αντίσταση στον ξένο εχθρό σφυρηλάτησε τον αυθεντικό Κρητικό χαρακτήρα: περηφάνια, ανεξαρτησία, πατριαρχικός τρόπος ζωής και μια μοναδική αντίληψη της έννοιας της τιμής που συνδυάζεται με μια εντυπωσιακή καλοσύνη και φιλοξενία.

ΖΥΜΩΜΑ ΠΡΟΣΦΟΡΟΥ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
ΥΛΙΚΑ 750 γρ. αλεύρι σκληρό 250 γρ. μαλακό αλεύρι (κοσκινισμένο) 2 φλ. χλιαρό νερό ½ κ.γ. αλάτι προζύμι (όσο ένα πορτοκάλι) 1 φλ. χλιαρό νερό για το προζύμι λίγο…
gastrotourismos.gr

ΥΛΙΚΑ
  • 750 γρ. αλεύρι σκληρό
  • 250 γρ. μαλακό αλεύρι (κοσκινισμένο)
  • 2 φλ. χλιαρό νερό
  • ½ κ.γ. αλάτι
  • προζύμι (όσο ένα πορτοκάλι)
  • 1 φλ. χλιαρό νερό για το προζύμι
  • λίγο κερί για το άλειμμα του ταψιού

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Στη λεκάνη που θα ζυμώσετε το πρόσφορο, βάζετε το προζύμι με το νερό και το διαλύετε καλά. Ρίχνετε αλεύρι, 2 φλ. Περίπου, ώστε να γίνει μια ζύμη κανονική όχι πολύ σφιχτή. Την σκεπάζετε με καθαρή πετσέτα και κουβέρτες. Το αφήνετε για 12 ώρες σε ζεστό μέρος να φουσκώσει. Διαλύετε στα 2φλ. νερό, το αλάτι και το ρίχνετε στην λεκάνη με το προζύμι. Ανακατεύετε να διαλυθεί το προζύμι καλά. Κάνετε τον σταυρό σας, σταυρώνετε το μπολ και λέτε το «Πάτερ Ημών». Ρίχνετε το αλεύρι σταδιακά ζυμώνοντας δυνατά. Η ζύμη πρέπει να γίνει σφιχτή, αν χρειαστεί προσθέτετε και άλλο αλεύρι. Το πλάθετε σε ένα στρογγυλό σχήμα και την αφήνετε στη λεκάνη να ξεκουραστεί. Ζεσταίνετε ένα ταψί Νο 23 και το περνάτε με λίγο κερί. Μεταφέρετε την ζύμη στο ταψί, την πατάτε με το χέρι σας να απλώσει, περνάτε την επιφάνειά της με λίγο αλεύρι. Αλευρώνετε την σφραγίδα, την ακουμπάτε στο κέντρο της ζύμης, την πατάτε να χωθεί στο ζυμάρι, την στρίβετε πολύ λίγο και την βγάζετε. Σκεπάζετε το πρόσφορο με μια καθαρή πετσέτα, τοποθετείτε από πάνω το κόσκινο, το σκεπάζετε με κουβέρτες και το αφήνετε για 2 ώρες σε ζεστό μέρος (μέχρι να φουσκώσει). Τρυπάτε με ένα ξυλάκι από σουβλάκι (βαθειά) 16 φορές γύρω από την σφραγίδα και άλλες 16 φορές γύρω από το καρβέλι. Το ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200οC για 1 ώρα. Στα 30΄ όταν έχει ροδίσει περνάτε την επιφάνεια και τα πλαϊνά με ένα πινέλο βουτηγμένο στο νερό και συνεχίζετε το ψήσιμο μέχρι να γίνει. Το βγάζετε από το φούρνο, το τυλίγετε με καθαρή πετσέτα και το αφήνετε να κρυώσει. Το βγάζετε από το ταψί, το τυλίγετε με καθαρή λευκή πετσέτα και μαζί με άναμμα το πηγαίνετε στον Εσπερινό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις