Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Bασίλι Ζάιτσεφ (1915 – 1991)

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Ρώσος στρατιωτικός, ο πιο διάσημος ελεύθερος σκοπευτής στον Β'…
sansimera.gr
https://www.sansimera.gr/biographies/320


Ρώσος στρατιωτικός, ο πιο διάσημος ελεύθερος σκοπευτής στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ο Bασίλι Ζάιτσεφ (Vasily Zaitsev) γεννήθηκε στις 23 Μαρτίου 1915 στο Γιελενίσκογιε των Ουραλίων. Το επίθετό του προέρχεται από τη λέξη zayats, που σημαίνει λαγός στα ρωσικά. Από μικρός κυνηγούσε κάστορες με ένα αυτοσχέδιο τόξο, που του είχε φτιάξει ο παππούς του. Σε ηλικία 12 ετών, ο πατέρας του Γκριγκόρι του χάρισε ένα παλιό όπλο. Ο νεαρός Βάσια άρχισε να κυνηγά ελάφια στις απέραντες στέπες της Σιβηρίας. Στο απαιτητικό κυνήγι του ελαφιού έμαθε την τέχνη της απόκρυψης και της σκόπευσης, τα δύο πιο σημαντικά προσόντα για ένα ελεύθερο σκοπευτή.
Κατά τη διάρκεια του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου, ο Βάσια Ζάιτσεφ «σκούριαζε» σε κάποια υπηρεσία του Σοβιετικού Ναυτικού. Μόνος του ζήτησε να μετατεθεί στην πρώτη γραμμή. Μία μικρή επίδειξη των ικανοτήτων του ήταν αρκετή για να πεισθούν οι ανώτεροί του. Τοποθετήθηκε στην 62η Στρατιά (1047ο Σύνταγμα Τυφεκιοφόρων της 284ης Μεραρχίας Πεζικού). Τον Σεπτέμβριο του 1942 η μονάδα του υπεράσπιζε με νύχια και με δόντια το Στάλινγκραντ (σημερινό Βόλγκογκραντ), το οποίο πολιορκούσε η 6η Γερμανική Στρατιά του Φον Πάουλους.
Ο Ζάιτσεφ διέπρεψε κι έγινε ο φόβος και ο τρόμος των Γερμανών. Καλυπτόμενος στα χαλάσματα της μαρτυρικής πόλης εξολόθρευσε επισήμως 243 Γερμανούς και ανεπίσημα πάνω από 400, στο διάστημα 10 Νοεμβρίου - 17Δεκεμβρίου 1942. Παράλληλα, σε ένα αυτοσχέδιο στρατόπεδο έξω από το Στάλινγκραντ μάθαινε τα μυστικά του ελεύθερου σκοπευτή σε άνδρες και γυναίκες. Τα «Λαγουδάκια» του (zaichata), όπως ονομάσθηκαν οι μαθητές του, ευθύνονται για 3.000 σκοτωμούς στρατιωτών του Άξονα.
Οι ελεύθεροι σκοπευτές υπήρξαν ένα σημαντικό εξάρτημα της σοβιετικής στρατιωτικής μηχανής στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Δρούσαν, κυρίως, στα μετόπισθεν του εχθρού, με αντικειμενικό σκοπό να προκαλέσουν σύγχυση και πτώση του ηθικού στο αντίπαλο στρατόπεδο.
Ο Ζάιτσεφ υπηρέτησε στο Στάλινγκραντ έως τον Ιανουάριο του 1943, όταν τραυματίστηκε στο μάτι από θραύσμα νάρκης. Αποθεραπεύτηκε και επέστρεψε στο πολεμικό μέτωπο του Δνείστερου με τον βαθμό του λοχαγού. Μετά τον πόλεμο διηύθυνε ένα εργοστάσιο στο Κίεβο και περιόδευε στη Σοβιετική Ένωση, διηγούμενος τα κατορθώματά του στο Στάλινγκραντ.
Τιμήθηκε με πολλά μετάλλια («Λένιν», «Μάχης του Στάλινγκραντ» κ.ά.) και ονομάστηκε «Ήρωας της Σοβιετικής Ένωσης». Πέθανε στο Κίεβο στις 15 Δεκεμβρίου 1991. Το όπλο του, ένα «Μοζίν - Ναγκάν», με το οποίο εξολόθρευσε εκατοντάδες Γερμανούς, φυλάσσεται στο Μουσείο της Μάχης του Στάλινγκραντ στο Βόλγκογκραντ της Ρωσίας.
Ο Ζάιτσεφ έγινε ευρύτερα γνωστός από την πολεμική περιπέτεια του Ζακ-Ζακ Ανό «Ο Εχθρός προ των Πυλών» (2001), παρότι δεν ήταν από τους πρώτους σε παραγωγικότητα ελεύθερους σκοπευτές. Η ταινία του γάλλου σκηνοθέτη αναφέρεται στη Μάχη του Στάλινγκραντ και την τριήμερη μονομαχία του Ζάιτσεφ με τον επίλεκτο σκοπευτή των Γερμανών ταγματάρχη Κένιχ. Η σύγκρουσή τους αυτή αμφισβητείται ιστορικά, αφού δεν υπάρχει σε κανένα στρατιωτικό αρχείο.
Μια άλλη εκδοχή της υποστηρίζει ότι αντίπαλός του δεν ήταν ο Κένιχ, αλλά ο συνταγματάρχης των SS, Χάιντζ Τόρβαλντ. Ίσως η ιστορία αυτή να εφευρέθηκε από κάποιο διοικητή του Κόκκινου Στρατού, προκειμένου να δώσει κουράγιο στους δοκιμαζόμενους στρατιώτες του. Ο Ζάιτσεφ στην αυτοβιογραφία του «Σημειώσεις ενός ελεύθερου σκοπευτή», αναφέρει το γεγονός, αλλά του δίνει μικρή έκταση.

Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Χρυσή ή Γαϊδουρονήσι

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη mykriti.gr.

Χρυσή ή Γαϊδουρονήσι

Η Χρυσή είναι ένα από τα 81 ακατοίκητα νησιά της Κρήτης, απέχει περίπου 8 ναυτικά μίλια νότια από την Ιεράπετρα και έχει μήκος…
checkincreta.com

http://www.checkincreta.com/gr/beaches/xrusi-i-gaidouronisi-93

Η Χρυσή είναι ένα από τα 81 ακατοίκητα νησιά της Κρήτης, απέχει περίπου 8 ναυτικά μίλια νότια από την Ιεράπετρα και έχει μήκος που φτάνει τα 5 χιλιόμετρα και μέσο πλάτος περίπου 1 χιλιόμετρο.
Το πιο ψηλό σημείο του νησιού ονομάζεται Κεφάλα και βρίσκεται σε ύψος 31 μέτρων. Πρόκειται για έναν επίγειο παράδεισο με παραλίες από ξανθή και λευκή άμμο, που χρωματίζονται ροζ σε πολλά σημεία από τα θραύσματα κοχυλιών και καταγάλανα κρυστάλλινα νερά. Στη Χρυσή υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο κεδρόδασος έκτασης 350 στρεμμάτων με μεγάλους, εντυπωσιακούς, αιωνόβιους κέδρους, ενώ έχουν βρεθεί 49 είδη απολιθωμάτων πάνω στα ηφαιστειακά πετρώματα του νησιού. Στις βόρειες ακτές, δηλαδή στις παραλίες Μπελεγρίνα, Χατζηβόλακα και Καταπρόσωπο, υπάρχει τεράστιος αριθμός μικρών κοχυλιών και αυτές οι παραλίες είναι λίγο οργανωμένες με ξαπλώστρες και ομπρέλες. Στη νοτιοανατολική πλευρά του νησιού, στη θέση Βουγιού Μάτι, υπάρχει το λιμανάκι για τα καραβάκια που μεταφέρουν τους επισκέπτες, μια ταβέρνα καθώς και μια πολύ ωραία παραλία. Η πρόσβαση στο νησί γίνεται καθημερινά με μικρά πλοία από την Ιεράπετρα και το ταξίδι διαρκεί λιγότερο από μία ώρα. Καλό θα είναι ο επισκέπτης να γνωρίζει ότι στο Γαϊδουρονήσι απαγορεύεται -τυπικά- η κατασκήνωση, η αλλαγή των σημάνσεων των μονοπατιών αλλά και η συλλογή κοχυλιών και άμμου. Το μέρος είναι ιδανικό για χαλάρωση και ηρεμία και δίνει την εντύπωση στον επισκέπτη ότι βρίσκεται σε κάποιο εξωτικό νησί.



Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Λιμάνι η Παχιά Άμμος τη δεκαετία του '40!

http://www.madeincreta.gr/el/article/%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%BD%CE%B9-%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%87%CE%B9%CE%AC-%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CE%B5%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-40-%CE%B4%CE%B5%CF%87%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE%CF%82

Λιμάνι η Παχιά Άμμος τη δεκαετία του '40! Δεχόταν το πλοίο της γραμμής


Ιστορικά πλοία ένωναν τους νομούς της Κρήτης με τον Πειραιά αλλά και μεταξύ τους.
πλοία αικατερίνη κρήτη δρομολόγια

Της Κορίνας Καφετζοπούλου 
Πριν την τραγωδία της  «Φαλκονέρας» και τη δημιουργία των δυο κρητικών εταιρειών της ΑΝΕΚ και των Μινωικών πολλά ήταν τα πλοία που "έκαναν" τη γραμμή Κρήτη - Πειραιάς.
Τα δρομολόγια δεν ήταν καθημερινά, αλλά εκτελούνταν συνήθως δυο με τρεις φορές την εβδομάδα. Ούτε οι διαδρομές, φυσικά, ήταν οι ίδιες, μα ούτε και οι ώρες.
Τα πλοία έκαναν το γύρο της Κρήτης πριν τον τελικό τους  προορισμό, που ήταν το λιμάνι του Πειραιά.
δρομολόγια λασίθι πλοίο σκύρος
Το σύνηθες, μάλιστα, ήταν το δρομολόγιο να περιλαμβάνει τους τρεις από τους τέσσερις νομούς του νησιού: Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Σούδα με αναχώρηση από Πειραιά το απόγευμα στις 6 ή στις 8 το βράδυ, ενώ εκτελούνταν και μεσημβρινά δρομολόγια.

Αν και ο νομός Λασιθίου βρίσκεται στην άκρη της Κρήτης, και στις μέρες μας γνωρίζει πρόβλημα διασύνδεσης με την υπόλοιπη Ελλάδα, όπως μαρτυρά ανακοίνωση δρομολογίου που δημοσιεύεται στην εφημερίδα Καθημερινή (Οκτώβριος 1946), το  πλοίο "Σκύρος" (ημέρα Παρασκευή και ώρα 8μμ) εκτελούσε τότε το δρομολόγιο Ηράκλειο, Σητεία ,Παχιά Άμμος , Άγιος Νικόλαος, Πειραιά!
Ορισμένα μόνο  πλοία έκαναν απευθείας τη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς αν και σπάνια.
Σε αυτό τα "ταξίδι" επιλέξαμε μόνο μερικά από τα πλοία που πέρασαν από το Λιμάνι του Ηρακλείου  αγναντεύοντας το μέγαρο Φυτάκη, τα Νεώρια, διότι όλα  ήταν αλλιώς ... ακόμα και η διαδρομή του πλοίου.
Τα ταξίδια αφορούν στις δεκαετίες του ’40,’50,'60 και τα πλοία που παρουσιάζει το MadeinCreta είναι το "Ελένη", το "Καδιώ", "Έλλη", "Αικατερίνη", "Κανάρης", "Αγγέλικα", "Έσπερος" και το "Κρήτη".    
Τα πιο πολλά, μάλιστα, ήταν πολεμικά –κορβέτες – που μετασκευάστηκαν σε επιβατηγά
ελένη πλοίο κρήτη δεκαετία '40«Ελένη» : Ένα πλοίο με μεγάλη ιστορία.  Κατασκευάστηκε το 1903 στα ναυπηγεία του Βελγίου. Το Μάρτιο του 1916 επιτάχθηκε από το Ρώσικο ναυτικό. Το 1923 πουλήθηκε στο Γιώργο Μ. Εμπειρίκο και μετονομάστηκε «Ελένη».
Οι Γερμανοί το χρησιμοποίησαν στην κατοχή ως πλωτό νοσοκομείο, ενώ στην συνέχεια κατασχέθηκε από τους συμμάχους.
Έγινε δικαστικός αγώνας για να περιέλθει στην Αικατερίνη χήρα Κων. Κανάρη το γένο Γ.Μ Εμπειρίκου.καδιώ πλοίο κρήτη δεκαετία '40
«ΚΑΔΙΩ»: Κατασκευάστηκε ως κορβέτα για το καναδικό ναυτικό το 1943 στα ναυπηγεία του καναδά το 1947 περιήλθε στην οικογένεια Σιγάλα.     
έλση πλοίο κρήτη δεκαετία '40«ΕΛΛΗ»: Έχει παρόμοια ιστορία με την «ΕΛΕΝΗ» Κατασκευάστηκε το 1929, ήταν Ιταλικό πλοίο , κατασχέθηκε από τους  Γερμανούς  ενώ ταξίδευε στο Αιγαίο  μετατράπηκε και αυτό σε πλωτό νοσοκομείο . Το 1945 παραχωρήθηκε στην ελληνική κυβέρνηση στο πλαίσιο  των πολεμικών επανορθώσεων. Άλλαξε πολλές ονομασίες, ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, ΕΛΣΗ, ΕΛΛΗ ΤΟΓΙΑ , ΕΛΛΗ . Οι τελευταίοι ιδιοκτήτες του ήταν τα αδέρφια Τυπάλδου.
αικατερίνη πλοίο κρήτη δεκαετία '40αικατερίνη πλοίο κρήτη δεκαετία '40
«Αικατερίνη» : Κατασκευάστηκε το 1941 στα βρετανικά ναυπηγεία έκανε το δρομολόγιο Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά κάθε Παρασκευή στις 6μμ, το 1955.αγγέλικα
«ΑΓΓΕΛΙΚΑ»:  Κατασκευάστηκε το 1910 στα βρετανικά ναυπηγεία. Έκανε και αυτό δρομολόγια στα λιμάνια του νησιού.
Το ίδιο και τα πλοία « Καραϊσκάκης» και «Κανάρης», πιο σύγχρονα κατασκευάστηκαν το 1952 και διαφημίζονταν ως πλοία του χειμώνα, καθώς είχαν ... και θέρμανση!
καραϊσκάκης κανάρης πλοίο κρήτη δεκαετία '40
κρήτη πλοίο κρήτη δεκαετία '40«ΚΡΗΤΗ». Των εφοπλιστών Τυπάλδου κατασκευάστηκε ως επιβατηγό φορτηγό το 1929 στα βρετανικά ναυπηγεία. Το 1959 ονομάστηκε «ΚΡΗΤΗ». Παροπλίστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960.
έσπερος πλοίο κρήτη δεκαετία '40«ΕΣΠΕΡΟΣ». Κατασκευάστηκε  το 1943 ως ναρκοθέτης στα γερμανικά ναυπηγεία. Χρησιμοποιήθηκε  από τους Γερμανούς  πήγε στα  χέρια των Άγγλων και αγοράστηκε το 1962 από την Ατμοπλοΐα Καβουνίδου Α.Ε.
Έκανε το 1964 τη γραμμή Ηράκλειο- Πειραιάς κάθε Δευτέρα –Τετάρτη και Σάββατο στις 6.30 μμ και κάθε Παρασκευή στις 12  το μεσημέρι.       
*Το πολύτιμο αυτό φωτογραφικό  υλικό  και οι πληροφορίες υπάρχουν  στην  έκδοση του Γιώργου Μ. Φουστάνου με τίτλο "Ελληνική Ακτοπλοΐα 1945-1995". 




Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Αυτός είναι ο χάρτης της Αθήνας με τους χώρους καταφυγής

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΌΛΑ στο μικροσκόπιο.

Προσοχή! Αυτός είναι ο χάρτης της Αθήνας με τους χώρους καταφυγής σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης!!! Κρατήστε τον και διαδώστε! http://mikroskopio.gr/prosochi-aftos-ine-o-chartis-tis-ath…/

mikroskopio.gr

Οι δράσεις για την πρόληψη και την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και κινδύνων από πλημμυρικά και σεισμικά φαινόμενα εξετάστηκαν σε σημερινή συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (ΣΟΠΠ) της Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αθηνών, υπό την προεδρία του αντιπεριφερειάρχη, Γιώργου Καραμέρου, παρουσία του υποστράτηγου Πυροσβεστικής, Κωνσταντίνου Γιόβα.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης επισημάνθηκε η ανάγκη επικαιροποίησης των σχεδίων ως προς την εκκένωση χώρων δημοσίων υπηρεσιών, καθώς και χώρων καταυλισμού και στέγασης πληγέντων, ενώ δόθηκαν οδηγίες για συνεχή καθαρισμό ρεμάτων και φρεατίων συλλογής ομβρίων και απομάκρυνση διάσπαρτων υλικών από χώρους όπου εκτελούνται δημόσια ή ιδιωτικά έργα.
«Τα σεισμικά φαινόμενα και οι ακραίες καιρικές συνθήκες δεν ελέγχονται. Μπορούμε, όμως, να λάβουμε προληπτικά μέτρα, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τα προβλήματα και τους κινδύνους που ελλοχεύουν στην ίδια την ανθρώπινη ζωή» υπογράμμισε ο κ. Καραμέρος. «Σε αυτήν την κατεύθυνση προτεραιότητά μας είναι η αντιπλημμυρική θωράκιση της βόρειας Αθήνας, οι προσεισμικοί έλεγχοι, και μάλιστα σε δύο επίπεδα, σχολείων, νοσοκομείων, πολιτιστικών και αθλητικών κέντρων, δημόσιων κτιρίων κ.ά., καθώς και η διαρκής ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών», πρόσθεσε.
Σημειώνεται, ότι στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Αττικής καταγράφονται και απεικονίζονται με χάρτες όλοι οι χώροι καταφυγής που έχουν προτείνει οι δώδεκα δήμοι της Βόρειας Αθήνας. Παράλληλα, έχουν ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα έργων 20 ολοκληρωμένες παρεμβάσεις για αντιπλημμυρικά έργα, κατασκευή ή επέκταση δικτύων ομβρίων υδάτων, καθώς και διευθετήσεις ρεμάτων με σεβασμό στο τοπικό οικοσύστημα. Τα έργα, προϋπολογισμού σχεδόν 40 εκατομμυρίων ευρώ, αφορούν τους δήμους Αγίας Παρασκευής, Αμαρουσίου, Βριλησσίων, Κηφισιάς, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Μεταμόρφωσης, Νέας Ιωνίας, Πεντέλης, Φιλοθέης-Ψυχικού και Χαλανδρίου.
Δείτε εδώ αναλυτικά όλους τους χώρους καταφυγής/συγκέντρωσης.



Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

Το εκπληκτικό βότανο που αναγέννα το συκώτι

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Αν λοιπόν καταναλώνετε περισσότερο αλκοόλ απ’ όσο πρέπει ή παίρνεται φάρμακα που μπορεί να βλάψουν το συκώτι, όπως είναι τα…
botanologika.gr

Όλα τα δηλητήρια που λαμβάνει ο οργανισμός μας με αυτά που τρώμε, που πίνουμε και που εισπνέουμε περνούν από το χημικό εργοστάσιο αποτοξίνωσης του οργανισμού μας που ονομάζεται ήπαρ. Αν οι τοξίνες που προσλαμβάνουμε είναι περισσότερες από αυτές που μπορεί να επεξεργαστεί αποτελεσματικά το συκώτι, τα ηπατικά κύτταρα καταστρέφονται, το συκώτι εξασθενεί και σε ορισμένες περιπτώσεις σταματά να λειτουργεί.

Αν λοιπόν καταναλώνετε περισσότερο αλκοόλ απ’ όσο πρέπει ή παίρνεται φάρμακα που μπορεί να βλάψουν το συκώτι, όπως είναι τα φάρμακα που μειώνουν την χοληστερίνη, τα αντικαταθλιπτικά ή χρησιμοποιείτε φυτοφάρμακα ή έχετε ήδη σημάδια βεβαρημένης και ανεπαρκούς ηπατικής λειτουργίας, τότε πρέπει να γνωρίσετε τις εκπληκτικές ιδιότητες του βότανου που ονομάζετε σίλυβο το μαριάνο ή κοινός γαϊδουράγκαθο.

Το σίλυβο το μαριάνο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ευρώπη για την θεραπεία του ήπατος. Υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία που δείχνουν ότι το βότανο αυτό μπορεί να αποτρέψει και να αναστρέψει τη βλάβη του ύπατος, αναγεννώντας τα κύτταρα και μεγάλα τμήματα ιστών. Το μεγαλύτερο μέρος της έρευνας σχετικά με τις ιδιότητες του γαϊδουράγκαθου έχει διεξαχθεί στην Γερμανία, όπου το βότανο είναι εγκεκριμένο από το κράτος ως υποστηρικτική θεραπεία για χρόνιες φλεγμονώδεις παθήσεις του ύπατος καθώς και για την κύρωση του ύπατος.

Χρησιμοποιείται ακόμα στη θεραπεία της ηπατίτιδας, του ίκτερου, σαν δυναμωτικό του εγκεφάλου και της μνήμης, σαν καταπραϋντικό στη καταρροή και στη πλευρίτιδα, αλλά και στη ψωρίαση.
Πηγή:<<Τα βότανα είναι θαυματουργά>> Jean Carper  


Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ!

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.


volcanotimes.com
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ!!!ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΗΓΕΤΗΣ!!!!ΤΑ 2 ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣΟΚΑΡΟΥΝ!!!!
«Η σημαία που αγαπώ έχει ένα λευκό Σταυρό και θα την υπηρετώ μέχρι να με βρουν νεκρό…»
Λεβέντης, μάχιμος, αληθινός. Αυτός είναι ο Γρηγόρης Πανουργιάς.
Ακούστε τον και ανατριχιάστε από τις ομιλίες σε νέους οπλίτες πιο κάτω…  

Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!

4η σε όλη την Ευρώπη




Μια νέα, μεγάλη διεθνής διάκριση ήρθε να προστεθεί σήμερα για την Aegean Airlines.
Συγκεκριμένα, η ελληνική αεροπορική εταιρεία κατέλαβε την 4η θέση πανευρωπαϊκώς όσον αφορά τις προτιμήσεις 90.000 ταξιδιωτών, μπροστά από μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, όπως η Lufthansa, η Turkish Airlines, η British Airways, η Air France και άλλες!
Κριτήρια κατάταξης ήταν, μεταξύ άλλων, η καθαριότητα των αεροσκαφών, η ψυχαγωγία στον «αέρα», οι αεροσυνοδοί κ.λπ. 
Στην πρώτη θέση κατετάγη η Luxair (Λουξεμβούργο), στη δεύτερη η Austrian Airlines (Αυστρία) και στην τρίτη η Swiss International Air Lines (Ελβετία).
Η νέα αυτή διάκριση για την Aegean Airlines έρχεται μόλις λίγες μέρες μετά την παραλαβή ενός ολοκαίνουργιου αεροσκάφους Airbus από την ελληνική εταιρεία για την εξυπηρέτηση των πελατών της.
Δείτε την πρώτη δεκάδα:
1. Luxair, Luxembourg
2. Austrian Airlines, Austria
3. Swiss International Air Lines, Switzerland
4. Aegean Airlines, Greece
5. Lufthansa, Germany
6. Turkish Airlines, Turkey
7. Aer Lingus, Ireland
8. SAS, Scandinavia
9. Air Berlin, Germany
10. TAP Portugal, Portugal 
 

Αν θέλετε να μας υποστηρίξετε πατήστε το  
play start mining πάνω δεξιά
σας ευχαριστώ!
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις