Με
θέμα τη δημόσια γη και τους ελεύθερους χώρους στην Αττική, όπως
ιστορούνται μέσω της περιπετειώδους πορείας της οικογένειας του Bαυαρού
Ρουφ στα χρόνια του Όθωνα κυκλοφόρησε το νέο φύλλο της εφημερίδας «Ο
Μικρός Ρωμηός» του «Μουσείου της Πόλεως των Αθηνών – Ιδρύματος Βούρου
Ευταξία». Ένα ταξίδι στα χρόνια του Όθωνα με τη χρήση καθ΄ ολοκληρίαν
ανέκδοτου υλικό, αναδεικνύει τις περιπέτειες της Αττικής γης και αποκαλύπτει σημαντικά στοιχεία για τις πηγές της παθογένειας που κρατά μέχρι τις ημέρες μας.
Πως τα κτήματα του τυράννου των Αθηνών Χατζή Αλή Χασεκή πέρασαν στο
Ελληνικό Δημόσιο και στα χέρια του Βαυαρού Λουδοβίκου Ρουφ και πως
χάθηκαν σημαντικές ευκαιρίες για ανάπτυξη μεγάλων εκτάσεων στην Αττική
και στην είσοδο της πόλεως των Αθηνών.
Πως καθιερώθηκε το τοπωνύμιο Ρουφ αντικαθιστώντας το αρχαιοπρεπές τοπωνύμιο Πετάχνη, η γέννηση και η πορεία ενός σημαντικού «Βασιλικού Υποστατικού», οι αντιδράσεις του δικαστή Πολυζωίδη και το «πιστοποιητικό γέννησης» της αθηναϊκής συνοικίας Ρουφ.
Ο Ρόλος του Γρηγορίου Καμπούρογλου και το άδοξο τέλος της οικογένειας Ρουφ.
Επίσης, στο νέο φύλλο παρουσιάζονται πλούσιες και ανέκδοτες πληροφορίες για το Κατοχικό Θερινό Θέατρο (Λυρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου) που λειτούργησε στην πλατεία Κλαυθμώνος, όπου πρωτοπαρουσιάστηκε η Μαρία Καλογεροπούλου (Κάλλας).
Τέλος, ο Καθηγητής Χρίστος Ρώμας παρουσιάζει τον Λόρδο Βύρωνα και το περίφημο ειδύλλιο με την «Κόρη των Αθηνών».
Πλούσιο εικαστικό υλικό και σημαντικά τεκμήρια συνοδεύουν τα κείμενα και τη νέα έκδοση του «Μικρού Ρωμηού» που συνεχίζει τη μακρά πορεία του στην αποκάλυψη άγνωστων πτυχών της νεώτερης αθηναϊκής ιστορίας. Το παρελθόν δείχνει το δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον!
Πως καθιερώθηκε το τοπωνύμιο Ρουφ αντικαθιστώντας το αρχαιοπρεπές τοπωνύμιο Πετάχνη, η γέννηση και η πορεία ενός σημαντικού «Βασιλικού Υποστατικού», οι αντιδράσεις του δικαστή Πολυζωίδη και το «πιστοποιητικό γέννησης» της αθηναϊκής συνοικίας Ρουφ.
Ο Ρόλος του Γρηγορίου Καμπούρογλου και το άδοξο τέλος της οικογένειας Ρουφ.
Επίσης, στο νέο φύλλο παρουσιάζονται πλούσιες και ανέκδοτες πληροφορίες για το Κατοχικό Θερινό Θέατρο (Λυρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου) που λειτούργησε στην πλατεία Κλαυθμώνος, όπου πρωτοπαρουσιάστηκε η Μαρία Καλογεροπούλου (Κάλλας).
Τέλος, ο Καθηγητής Χρίστος Ρώμας παρουσιάζει τον Λόρδο Βύρωνα και το περίφημο ειδύλλιο με την «Κόρη των Αθηνών».
Πλούσιο εικαστικό υλικό και σημαντικά τεκμήρια συνοδεύουν τα κείμενα και τη νέα έκδοση του «Μικρού Ρωμηού» που συνεχίζει τη μακρά πορεία του στην αποκάλυψη άγνωστων πτυχών της νεώτερης αθηναϊκής ιστορίας. Το παρελθόν δείχνει το δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου