Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

ΠΟΙΗΣΗ ΣΠΥΡΟΥ ΠΟΔΑΡΑ (Spiros Podaras)


ΠΟΙΗΣΗ ΣΠΥΡΟΥ ΠΟΔΑΡΑ (Spiros Podaras)
Είμουν νέος χωρίς μυαλό

Μεγάλωσα και όταν απόκτησα μου το πήραν
Είμουν νέος καί πετούσα

Μεγάλωσα καί έκοψα με την σειρα μου τα φτερά των νέων
Είμουν νέος καί τραγουδούσα την ζωή
Μεγάλωσα και σώπασα
Είμουν νέος καί πάλευα για το μέλλον
Μεγάλωσα και έχασα
Είμουν νέος καί έκανα έρωτα
Μεγάλωσα καί δεν έχω χρόνο ούτε για ύπνο
Είμουν νέος καί αντιστεκόμουν στο κράτος
Μεγάλωσα καί υπέκυψα
Είμουν νέος καί φώναζα την μάνα μου για βοήθεια
Μεγάλωσα και την κλαίω

Ειναι ωραία τελικά η ζωή
Οταν δεν έχεις μυαλό
Οταν πετάς
Οταν τραγουδάς
Οταν παλεύεις
Οταν κάνεις έρωτα
Οταν αντιστέκεσαι
Οταν φωνάζεις μάνα βοήθεια

Απλώς όταν μεγαλώνεις γίνεσαι σοφός
Γιατί ; γιατί φιλοσοφείς τα ΝΙΑΤΑ σου
Εμείς ούτε αυτό μπορούμε να κάνουμε τώρα
Γιατί ; γιατί ψάχνουμε το μυαλό μας

Καλή σας μέρα σοφοί μου φίλοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις