Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

«Η ΠΟΛΙΣ» Κ ΚΑΒΑΦΗΣ



Κ ΚΑΒΑΦΗΣ «Η ΠΟΛΙΣ»

Είπες: - Θα πάγω σ'αλλη γη, θα πάγω σ'αλλη θάλασσα.
Μια πόλις άλλη θα βρεθεί καλλίτερη από αυτή.


Κάθε προσπάθεια μου μια καταδίκη είναι γραφτή.
Κ'ειν'η καρδιά μου- σα νεκρός -θαμμένη.
Ο νους μου ως ποτε μες στον μαρασμον αυτον θα μεινει.
Όπου το μάτι μου γυρίσω, οπου κι αν δω
ερείπια μαύρα της ζωης μου βλέπω εδω,
που τόσα χρόνια πέρασα και ρήμαξα και χάλασα.

Καινούργιους τόπους δεν θα βρεις, δε θαβρεις άλλες θάλασσες.
Η πολις θα σε ακολουθεί. Στους δρόμους θα γυρνάς
τους ίδιους. Και στες γειτονιές τες ιδιες θα γερνας
και μες στα ιδια σπίτια αυτα θ'ασπριζεις.
Πάντα στην πολι αυτη θα φθανεις. Για τα αλλού-μη ελπίζεις-
δεν εχει πλοίο για σε, δεν εχει οδο.
Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδω
στην κώχη τούτη τη μικρή, σ'ολην την γη την χάλασες.
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις