Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Mitropanos - Ton avgousto pou mou xrwstas - Τον Αύγουστο που μου χρωστάς


  

Mitropanos - Ton avgousto pou mou xrwstas - 

Τον Αύγουστο που μου χρωστάς     

Μεταφορτώθηκε στις 1 Σεπ 2011

Επισκεφτείτε τη σελίδα μου στο facebook: www.facebook.com/pages/Δημήτρης-Μητροπάν­ος/226758837352676
Τον Αύγουστο που μου χρωστάς, τον ξέχασες,
σ' απόσταση αναπνοής και μ' έχασες,
κι αυτό το καλοκαίρι χαραμίστηκε,
φθινόπωρο κι η αγάπη μας βυθίστηκε!!!!!!!
Τον Αύγουστο που μου χρωστάς, τον ξέχασες,
τις θέσεις ποu κρατήσαμε τις πέταξες,
δυο ξένα χέρια τώρα πια σε δέχονται,
και τα αισθήματα μου επιστρέφονται!!!!!!!!!
Τ' αυγουστιάτικο φεγγάρι δεν το βρήκαμε,
πιο νωρίς ήρθ' ο Σεπτέμβρης και χαθήκαμε,
πώς χωρίσαμε με τόση ευκολία,
φθινόπωρο θα πει μελαγχολία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις